• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » התחרות החדשה על האוזניים שלכם

התחרות החדשה על האוזניים שלכם

Voicey 17/04/2019 11:31 אין תגובות

קטגוריות המוצרים הלבישים הולכת ותופסת תאוצה. רק השנה דיווחה אפל על 17 בליון הכנסות מהאיירפודס שלה. מי תכבוש את השוק ואיך זה משפיע על העוזרת האישית החביבה עליכם?

זה לא סוד שהמוצר המצליח ביותר בשנתיים האחרונות מבית אפל הוא דווקא האיירפודס – אותן אוזניות לבנות, רק בלי החוט, נטענות ישירות מהקייס שלהם ומתחברות בצורה חלקה לכל מכשיר שתרצו.

12.5 מליון יחידות נמכרו (מבלי לדבר על החיקויים הזולים שלהם), ואין מי שלא מנסה לשחזר את ההצלחה. גם גוגל, שהוציאו אוזניות בתוך האוזן שמשתמשות בעוזרת הקולית שלהם, גם סמסונג (עם ביקסבי)  ועכשיו מגיעה גם אמזון, עם הבשורה – הם עובדים במרץ על פיתוח אוזניות בדמוי האיירפודס, בנסיון אסטרטגי להכניס את אלקסה גם לאוזני המשתמשים ובעצם לאפשר לה מוביליות. 

היתרון ברור. זהו אינו עוד מכשיר שיקל על המשתמשים את הסירבול שבאוזניות הרגילות. זהו צוהר לעולם העוזרות הקוליות, כזה שמתחבר למכשיר הסלולרי שלכם ומאפשר לכם לדבר עם העוזרת הקולית ללא מסך מכל מקום שתירצו.

אם קטגורית הרמקולים היא זו שהכניסה את תופעת העוזרות הקוליות לבית שלכם, הרי שהמגמה עכשיו היא לאפשר גישה לעוזרת הקולית מכל מקום ובכל מצב, ולעומת המתחרות ,אמזון נמצאת בפער תחרותי יחסי.

כאמור, גוגל נמצאת עם העוזרת האישית שלה כבר היום במליוני מכשירי סלולר ויחד עם יכולות החיפוש שלה מהווה איום גדול מאוד,עם משתמשים ושוק שכבר מחונך להשתמש בה במובייל ו on the go. הפיקסל באד שלה פחות הצליח כמוצר עצמאי.אפל, שהצליחה מאוד עם האוזניות (אבל פחות עם סירי), גם היא סוגרת מעגל עם הורסיה השניה של האיירפודס שמאפשרות לקרוא לסירי בשם (ללא צורך בנגיעה באוזניות לעומת הדגם הראשון), ואילו אמזון, אחרי הכשלון של המכשיר הסלולרי מבית פיתוחה, אינה מצליחה כרגע לגרום לאלקסה לשבת ליד האוזניים שלכם. 

האסטרטגיה הראשונית היתה לחבור לחברות כמו סוני ו bose, ולחבר דרכם את אלקסה, אולם הפריצה האמיתית והגדילה המסיבית תבוא רק מבית אמזון עצמה, שיודעת כיצד לשווק מוצרים לקהל הפריים שלה, בפרט אם המחיר והאיכות יצדיקו עצמם. 

מחקר שנערך לאחרונה מצא כי אנשים מעוניינים להשתמש בעוזרת האישית שלהם גם מחוץ לבית ( בהקשר של קבלת החלטה על קניית רכב- איזו עוזרת מקושרת אליו), ומכאן שהצלחה בקטגוריה זו עשויה לשנות את מאזן התחרות, שלא נוטה כרגע לטובת אמזון בהקשר הניידות. 

התחרות היא כבר מזמן לא על הבית, או על הרכב שלכם, היא על האוזניים. מי שתהיה שם יותר תצליח לשלוט על כל הדאטה והשירותים של המשתמש.

פוסטים קשורים:

4 טרנדים חמים בעולם ה voice ל 2018 source:macromursאסטרטגית האודיו של אפל לשנת 2019 מהפיכת העוזרות הקוליות עולה מדרגה הפרסומת החדשה של גוגלגוגל ואלקסה ראש בראש בסופרבול
airpods alexa apple google
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס