בהמשך לשמיעת חדשות בוקר, גוגל מאפשרת עכשיו לבעלי חשבון אמריקאי לבקש רק חדשות טובות
לרמקולים החכמים בבתים יש פוטנציאל להיהפך למקור לצריכת חדשות מספר אחד. פשוט צריך לבקש את חדשות הבוקר, או להגדיר את השעה שבה רוצים לשמוע אותם, ויש לכם מהדורת חדשות מותאמת אישית.
ניתן גם לבחור את מקור החדשות (רשימת הפקודות המלאה), אבל יש תחושה שהפיצ׳ר עוד לא שם בבשלותו. כך למשל קשה לבחור להעמיק בסיפור מסוים וגם רשימת המקורות מוגבלת (בעיקר אם אתם שומעים מישראל).
כעת מוציאה גוגל פיצ׳ר נחמד שעיקרו שמיעת חדשות טובות בלבד. הפיצ׳ר, זמין רק למנויים בארה״ב מופעל על ידי “Hey Google, tell me something good” , ועיקר הרעיון הוא לתת לצרכנים מעט מנוחה מחדשות רעות שמובילות לירידה במצברוח ולדכאון (בארה״ב כ 33% סובלים מדכאון). התוכן החדשותי מתעסק בידיעות על שיפור מצב החברה, התעסוקה וכדומה.
גוגל מודעת לכך שזה אינו פתרון קסם, אבל דווקא העובדה שמדובר בחדשות שמגיעות רק בצורה קולית (לא דרך וידאו, עם תמונות או דרך מדיה חברתית), תוכל לשפר מעט את המצברוח ולעודד אנשים.
אם יאומץ על ידי צרכנים, הפיצ׳ר יכול להיות מעבר לגימיק שיווקי, מעניין לראות מתי יגיע גם לטריטוריות אחרות.