• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » לקנות הכל בקול

לקנות הכל בקול

Voicey 01/07/2018 10:57 אין תגובות

קניות קוליות הן הטרנד החם הבא שמסומן בעולם העוזרות הדיגיטליות.כלל התחזיות מנבאות שקול יהיה הערוץ השלישי בגודלו מיד אחרי קניות באינטרנט ודרך המובייל

לקנות הכל בקול

כיום voice מהווה גם ערוץ מכירה וגם אנבלר, שמאפשר לאתרים להציע חיפוש קולי או קניה קולית באתר על ידי הוספת הרכיב הקולי.

במחקר שערכה חברת Voisys נמצא בין השאר כי קיומן של העוזרות הקוליות מלמדת את הצרכנים להשתמש בפ׳יצר הקולי, לא רק כדי לקבל תחזית מזג אוויר או הוראות הגעה, אלא גם על מנת לחפש את מה שרצוי, בקלות ובמהירות.

הטכנולוגיה עדיין לא מפותחת מספיק כדי להבין את כלל הצירופים האפשריים בשפה האנושית, אבל אין ספק שהתחזית מראה שאם כיום בארה״ב 66% מהצרכנים מתחת לגיל 45 כבר ניסו לקנות בקנייה קולית, הרי שעכשיו נותר להכניס את שאר העולם למשחק,ולאפשר לצורה חדשה של קומרס להתקיים.

העוזרות הקוליות מתקיימות היום בכמה זירות ברורות מאוד, נשלטות על ידי אפל, אמזון וגוגל, כאשר דרכי ההפצה העיקריות הן דרך רמקולים חכמים או דרך המכשירים הסלולריים.אפל, עם הגן הסגור שלה, שולטת ברמת השימוש פר פלטפורמה, אבל מפגרת בהרבה אחרי גוגל (עם מעל 400 מיליון התקנות על מכשירים ב2018), ואחרי אמזון, ששולטת כרגע בשוק הרמקולים החכמים עם סדרת מכשירי האקו שלה,ועם היכולת לגשת לאלקסה גם מכל מכשיר אנדרואיד או אפל.

מעניין לראות כי ישנה קורלציה בין שימוש קולי דרך רמקול חכם לבין שימוש בעוזרת הקולית גם במובייל.

ברמת הרכישות עצמם גם רואים הבדל בין בעלי הרמקולים החכמים לבין הרכישות במובייל, כאשר ישנה גדילה במובייל של 4.5% מתחילת השנה. כאמורֿ, הרכישה הקולית הופכת להיות גם אנבלר והלקוחות מתחנכים דרך הרמקולים החכמים.

יש לזכור שעדיין מדובר בתחילתו של עידן, כך שניתן להניח שהרכישות המבוצעות הן עדיין רכישות בסכומים נמוכים, או רכישות חוזרות,וכפי הנראה יקח זמן עד שצרכנים ילמדו לבטוח במדיום החדש, ועד שהטכנולוגיה תאפשר להבין בוודאות ולאפשר כל רכישה באשר היא.

מעניין לראות מי יהיו המותגים הראשונים הגדולים שיאמצו את הרכישה הקולית ויוסיפו אותם לאתרים שלהם. בשילוב עם מסך זו יכולה להיות חוויה מונגשת ומעניינת מאוד.

פוסטים קשורים:

הקיצורים של סירי שיפשטו לכם את החיים סיכום שנת 2018 וטרנדים ל 2019 בעולם העוזרות הקוליות כל החידושים מתערוכת ces 2019 source:macromursאסטרטגית האודיו של אפל לשנת 2019
shopping voice אפל גוגל קניות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס