• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » מה קורה כשגוף מדיה מחליט להשיק עוזר קולי משלו?

מה קורה כשגוף מדיה מחליט להשיק עוזר קולי משלו?

Voicey 09/06/2020 19:21 אין תגובות

לפני כשנה דיווחתי כאן כי תחנת החדשות הגדולה בעולם, ה BBC, מפתחת כפי הנראה עוזר קולי משלה, בשם Beeb, שיתמקד במציאת תוכן מכלל מקורותיה (החברה חולשת על תחנות רדיו וטלוויזיה המשודרות בעולם כולו).

מבין יצרני התוכן היא נחשבת חדשנית וכבר עם יציאתם של העוזרים הקוליים מבית גוגל ואמזון היא דאגה לנוכחות שם ולסקילים יעודיים בחנויות האפליקציות הקוליות.

מה שהיה נראה קודם כמו אסטרטגיה תמוהה (מדוע לארגון חדשות להשקיע בפיתוח עוזרת משלו כאשר ישנן פלטפורמות שכבר נמצאות בבתי המשתמשים), מתגלה כרגע כהחלטת תוכן שעשויה להוות סמן ימני עבור חברות מדיה רבות אחרות. הסיבה העיקרית בראש ובראשונה היא שליטה על כמויות הדאטה ועל חווית המשתמש. המעבר דרך הפלטפורמות לא בהכרח חושף בפניך כספק מדיה את כל הנתונים של המשתמשים, לא כל שכן מאפשר לך להשתפר באופן ישיר ברמה המוצרית.

כעת מסתבר כי ה BBC פיתחו לא רק עוזר קולי, אלא מנגנון conversation שלם, שיאפשר לכל עוזר קולי – החל מאלקסה, דרך עוזר קולי שנמצא ברכב ב.מ.ו וכו, לגשת ולבקש את התוכן הקולי עצמו- כלומר – הם פיתחו מנוע שניתן בקלות להתחבר אליו ולמשוך ממנו את התוכן. צעד זה תומך באסטרטגיה שאומרת שכל הדאטה נשמר אצלהם כיצרן התוכן- גם מי משתמש, כמה ומאיפה, וגם כאמור, לטובת שיפור מנגנון הבנת השפה שלהם, ושליפה נכונה יותר של התוכנית הרלוונטית שמתאימה לבקשה הקולית.

חשוב להבין כי המהלך מאפשר להם גם לייצר מוניטיזציה עתידית על גבי התוכן החדשותי עצמו (שהוא היום אחד התכנים הפופולריים הנצרכים בעוזרים קוליים באופן כללי) .

Beeb הושקה כרגע רק באנגליה, ועל גבי מערכת ההפעלה של ווינדוס וכרגע יתמוך רק בפודקאסטים ומספר תחנות רדיו,חדשות ומזג אוויר, אולם היא עתידה להרחיב את השירות ברגע שיצא מהפיילוט הראשוני. 

הקול עצמו הוא גברי (הפתעה נעימה!) ובריטי מאוד, אולם בחברה טוענים כי יבינו את כלל המבטאים באנגליה.

תגובות המשתמשים הראשונים הם כרגע מעורבות מאוד, אולם מעניין לראות כיצד יקבל השוק את העובדה שיש עוזר קולי מופרד עבור ספק תוכן אחד (גדול ככל שיהיה), במקום על הרמקול החכם שלהם, כפי שהתרגלו לצרוך עד כה.  זו אינה הפעם הראשונה שבה גוף מדיה גדול מתנגח עם פלטפורמות כמו גוגל או אמזון, אבל בעולם הקולי יש לכך חשיבות אדירה שכן זהו ספק תוכן עצום שעושה תוכן שהינו מותאם ספציפית למדיום זה. 

פוסטים קשורים:

קוראים לה ביב, והיא העוזרת הקולית החדשה של הביביסי מחקר חדש חושף – הרגלי השימוש שלנו בעוזרות הקוליות כל החידושים מתערוכת ces 2019 התחרות החדשה על האוזניים שלכם
bbc beeb google radio
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס