אמזון מציגה את שירות Alexa for Hospitality , גרסה מיוחדת של מכשירי האקו שלה לבתי מלון והארחה- גרסה שתאפשר לכם לקבל עוזרת אישית בתוך חדר המלון שלכם
אמזון מציגה את שירות Alexa for Hospitality , גרסה מיוחדת של מכשירי האקו שלה לבתי מלון והארחה.
אמזון מתכוונת לתפור את חווית הלקוח עבור כל רשת מלונות, בתי הארחה וכו, על מנת לאפשר שירות לקוחות טוב יותר עבור המלונות. הרעיון פשוט – לאפשר לאורחים לשלוט על החדר- טמפרטורה, אורות, וילונות וכדומה, וגם לשאול שאלות הקשורות במלון (כמו למשל מתי נפתחת הבריכה?), לקבל שירות לקוחות ואפילו לשמוע מוסיקה לפי טעמכם.
אלקסה גם תוכל לעזור לכם למצוא בתי עסק ודברים שקרובים אליכם, כך שמדובר לא רק בחסכון של המלון בכוח האדם שלהם, אלא בחווית אירוח ושירות כוללת יותר.
רשת בתי המלון מריוט תהיה הראשונה להכנס לשירות.
ואם חששתם לשלום הפרטיות שלכם- אמזון מסרה כי המכשירים יהיו מכובים ברגע הכניסה לחדר ולקוחות שלא ירצו לא יהיו חייבים להשתמש בשירות. נוסף על כך החברה לא מאפשרת לבית המלון גישה להקלטה של הלקוחות וכון ההקלטות נמחקות אוטומטית ברגע שהלקוח עשה צ׳ק אאוט.
יפה לראות כיצד עושה אמזון פיבוט חכם ומאפשרת סט של סקילים פשוטים עבור סגמנט מסוים (בדומה לאלקסה לעסקים), ובכך מתרחבת גם לשוק של B2B לאט לאט.