• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » מספרים » עוזרות קוליות- למה שירותי voice יהיו משמעותיים למותגים ?

עוזרות קוליות- למה שירותי voice יהיו משמעותיים למותגים ?

Voicey 27/06/2018 14:06 אין תגובות

יש הרבה סיבות סטטיסטיות שמראות למה שירותי voice חשובים למותגים, כשמדובר במספרים שמנבאים את האימוץ הגובר של המשתמשים אבל לא באמת מספרים את הסיפור. הנה הסיבות האמיתיות.

עוזרות קוליות- למה שירותי voice יהיו משמעותיים למותגים ?

לאחרונה פורסמו מספר סטטיסטיקות תומכות בגדילת שירותי העוזרות הקוליות והאימוץ המהיר.

– גוגל טוענת ש 20% מהשאילתות במובייל נעשות בחיפוש קולי

– חברת המחקר גרטנר טוענת כי עד 2020 כ 30% מהשיטוט האינטרנטי יעשה ללא מסך

על פי קומסקור  50% מהחיפושים יעשו על ידי קול עד 2020

 

אז למה בעצם עוד ועוד אנשים מאמצים את טכנולוגית העוזרות הקוליות ומכניסים אותן לחייהם ולבתים שלהם?

הנה חמש סיבות פשוטות:

שירותים קוליים מפשטים את הדרך שבה אנחנו מתקשרים עם הטכנולוגיה

לא מדובר בעוד פלטפורמה כמו אנדרואיד או אפל, בעוד מסך של סמארטפון חדש, אלא בטכנולוגיה מאחורי הקלעים שמאפשרת ממשק שיחה שהינו טבעי לבני אדם, תוכנה שלומדת אותנו ומשתפרת, עם חוויות חדשות והרבה מאוד סוגים של מקרי בוחן עבור משתמשים.

המודלים המנטליים שבני אדם ישתמשו בהם כשהם מתקשרים עם הטכנולוגיה הזו יהיו שונים לגמרי, ועם התנהגות חדשה מגיעה פסיכולוגיה חדשה ויורדים חסמים רבים.

אם פעם על מנת שמשתמש יכנס לאתר שלנו כמותג היה צורך שיפתח את המכשיר, יערוך חיפוש, יעבד במוחו את התוצאות, יבחר תוצאה ואז יכנס לאתר – הרי ששירות קולי מפשט מאוד את כל התהליך ומוריד את כל החסמים והעיבוד המנטלי שנדרש לשם כך. השירות עצמו הינו ללא כל חסם.

אם פעם על מנת שנוכל להציג את מרכולת המותג היינו צריכים לעצב את האתר שלנו פר פלטפורמה ולדאוג שיראה טוב על גבי כל המסכים, הדפדפנים והמכשירים השונים, הרי שבעולם קולי אין חסם כזה (על החסמים שכן ישנם- בפוסט נפרד), צריך לעצב את ממשק השיחה אבל אין באמת ממשק גרפי.

שירותים קוליים מהירים יותר

ברגע שיש למשתמש פחות חסמים, הוא מקבל תוצאות מהירות יותר. שירותי קול הינם השירותים המהירים ביותר בקבלת תוצאות כבר היום. אם פעם המידע היה עובר בשירותי הדואר, עבר לאימיילים, לחיפוש ולאפליקציות messaging, הרי שהטכנולוגיה הבאה היא קול.

שירותים קוליים חוסכים זמן

בדיוק בגלל הנקודה הקודמת- הם קצרים יותר ולכן חוסכים זמן למשתמש. דמיינו שאתם יכולים להיות עסוקים עם הידיים במשהו אחד (למשל בישול) אבל לשאול הרבה שאלות אחרות ולקבל עליהם מידע בזמן אמת, או להפעיל טיימר עבור משהו שאתם צריכים לזכור בעוד שעה. קל נכון?

החיסכון בזמן אולי לא בא כרגע בדמות שעתיים פנויות ביום שלכם אבל הוא בהחלט חוסך במטלות קטנות ויומיומיות והזמן הנחסך מצטבר וגדל עם הזמן.

שירותים קוליים מביאים לפרודוקטיביות גבוהה

הטכנולוגיה תמיד היתה בשירות האדם על מנת לתת לו כלים שיעזרו לו למלא את המשימות שלו. בין אם מדובר בכלים שיצר האדם הקדמון על מנת לחתוך עצים למדורה ובין אם מדובר בשירותי מובייל מצליחים דוגמת אובר, שפתר את החסמים שבהזמנת מונית והגעה מיעד א׳ ליעד ב׳.

כך גם בשירותי קול. העובדה שמדובר בשירות שנותן תוצאות מהירות, חוסך זמן ופשוט,ללא חסמים, גורמת לו להביא את המשתמשים שלו לפרודוקטיביות גבוהה ולביצוע יותר ויותר משימות.

שירותים קוליים מחברים את הקהילה מחדש

בדיוק כפי שהסמארטפונים הפכו אותנו לבודדים, וניתקו אותנו מהחיברות האנושית לטובת בהייה במסך, שירותי הקול מחזירים את הצרכנים אחורה, לימים בהם היו יושבים בקבוצה אל מול מקלט רדיו ושומעים יחד, או מדברים יחד על מה שקורה. בדומה לכך, השירותים הקוליים מערבים את המשתמשים גם כקבוצת אנשים ולא רק כיחיד, בין אם מדובר במשפחה, קבוצת חברים או כל אינטראקציה סוציאלית אחרת.

אם אתם אנשי שיווק אתם בוודאי מבינים שהיכן שיש תשומת לב גדולה יותר של צרכנים שם המותג שלכם צריך להיות. העתיד כבר מגיע לכאן, השאלה היא אם המותג שלכם גם.

פוסטים קשורים:

אמזון מובילה בשוק הרמקולים החכמים, אבל גוגל מתחילה להתקרב אליה בצעדי ענק הי אלקסה, רוצה לשחק איתי? כשהטלוויזיה שלך מדברת אליך- או איך נראה שיווק קולי
statistics voice assistant שיווק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס