• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » גוגל » המפרסמים מוצאים מדיה חדשה לפרסם בה -שירותים קוליים

המפרסמים מוצאים מדיה חדשה לפרסם בה -שירותים קוליים

Voicey 06/05/2019 08:01 אין תגובות

ספוטיפי בפורמט חדש של פרסום אינטראטיבי בקול, וגם גוגל מתחילה להכניס פרסומות ברמקולים שלה

מאז ומעולם, לפחות בכל מה שנוגע לעולם הפרסום, הקהל השבוי ביותר היה זה שמקשיב לרדיו. במשך שנים שמענו פרסומות קוליות, בין שירים, בין תוכניות, אולם קשה לומר כי היתה דאטה מפולחת מספיק על השומע, או יכולת של call to action, כשאתה בעצם שומע רדיו בנסיעה, או תוך כדי עשייה של משהו אחר. כך שהקהל אולי שבוי – אבל ההנעה לפעולה אינה מיידית ולעיתים אף לא אפקטיבית מספיק. 

היום הכל משתנה. ספוטיפי,ענקית סטרימינג ,שהכריזה זה מכבר על מאה מליון משתמשים משלמים, מכריזה עכשיו כי היא נכנסת לפיילוט פרסומי עבור קהל המשתמשים החינמי שלה, בו תשמיע קידום קולי (או פרסומת קולית אם תרצו) בין השירים וכן בתוך הפודקאסטים שבפלטפורמה שלה. 

החידוש פה, הוא היכולת של המשתמש לדבר אל הפרסומת, ולבצע פעולה. כך כדוגמא ניתן לשמוע קידום של הפודקאסט על להקת הclash, שבו נאמר ללקוח כי צמד המילים ״play now" יעביר אותו לשמיעת הפודקסאט המפורסם. הפרסומת החיצונית הראשונה תגיע מכיוונה של יוניליוור עם AXE (וכפי הנראה תפנה גם היא לפלייליסט בספוטיפי עצמה).

https://voicey.co.il/wp-content/uploads/2019/05/voice-enabled-ads-demo.mp4

הנסיון נערך רק בארה״ב ורק לקהל המשתמשים שכבר עובד עם השירות הקולי של ספוטיפי, אולם ניתן לראות מגמה מתמשכת גם של שירותים כמו פנדורה ,שכבר אישרה כי תערוך ניסוי משל עצמה מאוחר יותר השנה. 

גם חברות כמו גוגל ואמזון לא טומנות ידם בצלחת, ועל אף שאמזון מנסה את כוחה בפרסום בעיקר בפוקוס של קומרס, הרי שגוגל, מוכוונת הפרסום, כבר מציגה על גבי רמקולים חכמים (בעלי צג ובלעדיו) מודעות ממומנות. בהצגת תוצאות חיפוש היא אמנם מראה כי האייטם הראשון הינו פרסום (בדומה לתוצאות החיפוש שלה בווב), אולם בחיפוש קולי הדבר לא מצוין ולכן אין תמיד דרך למשתמש לדעת כי הינו מקבל תוצאה ממומנת. 

הדבר מעלה תהיות באשר למודל הפרסום העתידי, שכן כמשתמשים כבר למדנו להתעלם מהמדיה המקורית של באנרים ופופאפים, בין אם על ידי חוסמי פרסומות ובין אם על ידי הרגל של העיניים פשוט להתעלם מהם. אמנם שוק הפרסום עבר כבר מזמן למודלים חדשים כמו תוכן שיווקי, תוכן קשור וכו, אולם כל אלו עדיין לא נכנסו לעולם הקולי, אבל נראה כי הם בדרך לשם ומעניין לראות כיצד הדבר ישפיע על השימוש. 

כרגע, מאחר ועולם הקול נמצא עדיין בחיתוליו, סביר להניח כי יקח זמן עד לכניסת המפרסמים הגדולים, מאחר וזהו שלב שבו מתבסס אמון המשתמשים, ומודל פרסומי סביר שיהרוס אותו, אבל מדובר בטרנד שכפי הנראה לא יחלוף, וכדאי לכם לעקוב אחריו. 

פוסטים קשורים:

מראה מראה שעל הקיר, מי העוזרת הכי טובה בעיר? פייסבוק משיקה מכשיר חכם וגוגל מציגה את Google home hub כל החידושים מתערוכת ces 2019 הפרסום הקולי בספוטיפי עולה מדרגה
google asisstant spotify voice ads אמזון גוגל ספוטיפי עוזרת קולית פרסומות קוליות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס