• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » תכירו את הפורמט החדש של פרסומות הטלוויזיה – הקול שלכם

תכירו את הפורמט החדש של פרסומות הטלוויזיה – הקול שלכם

Voicey 09/09/2020 09:20 אין תגובות

ביולי האחרון השיקה NBCUniversal את פיקוק, שירות הסטרימינג מבוסס הפרסומות שלה. כביכול מהלך תמוה בהתחשב במלחמת הסטרימינג שבין נטפליקס לדיסני, לאמזון, לאפל ולעוד שחקני ענק בשוק. 

אלא שעכשיו מסתבר שהרשת מנסה פורמטים חדשים של פרסום על גבי השירות, כמו היכולת האחרונה החדשה שבעצם מאפשרת למשתמשים לדבר אל הטלוויזיה כאשר יש פרסומת אינטראקטיבית או לדבריהם on demand ad. 

Peacock streaming service

הרשת יצאה לאחרונה במהלך גדול עם מפרסמים גדולים כמו יונילבר, לוריאל, סובארו ווירזון , שישתתפו בפיילוט של הפורמט החדש.  המטרה היא להעלות את קרנה של הטלוויזיה כפורמט פרסומי, ולאפשר אינטאקציה ומדידה שלה עם רמת ההנעה לפעולה של הצופים (דבר שעד היום לא היה ניתן לכמת אותו הלכה למעשה, אלא רק לספור כמות חשיפות או צפיות, על פי מדד מוערך בלבד). 

איך זה עובד? הרעיון הראשוני שיכנס לטסט הוא פרסומת שתאפשר קבלת קופון עבור היגד מסוים שיאמר הצופה. למשל  פרסומת למוצר של יוניליור שניתן לקנות בחנות, תנחה את הצופה לאמירת היגד כמו ״אני רוצה את הקופון״ . לאחר שהטלוויזיה תקלוט את הקול, הצופה יקבל למכשירו קופון הנחה שיוכל לממש בקנייה.

המהלך מגיע על רקע חדירת הרמקולים החכמים לבתים, ועימם טלווזיות חכמות. קומקאסט, חברת האם של NBCUNIVERSAL, חילקה זה מכבר שלטים חכמים לשירותי הסטרימינג שלה, דבר שעשוי אף לזרז את מה שאנו קוראים voice commerce, היכולת לקנות בעזרת הקול ותופעה שנראה כי יש בה עניין מתגבר לאור מגיפת הקורונה. 

שירותי סטרימינג מבוססי פרסומות הוא שוק שרק הולך וגדל בארצות הברית, עם גדילה של 31% בשנה .

פיקוק עצמה סגרה עסקאות בשווי של 80 מליון דולר ונראה שלהרבה אמריקאים עדיף לראות פרסומות מאשר לשלם מנוי חודשי, בפרט בימי קורונה. 

השאלה המעניינת היא איך ואם תצליח פיקוק למנן את הפרסומות האינטראקטיביות (כרגע מדובר על 5 דקות של פרסומות אינטראקטיביות במהלך שעה) וכמה מזה יצליח אכן לעורר הנעה לפעולה אצל הצופים. עבור עולם הפרסום מדובר בדאטה מסוג חדש ומעניין שכדאי לעקוב אחריו.

כל החדשות על עולם העוזרים הקוליים ומהפיכת האודיו

פעם בשבוע, אצלך במייל.

להרשמה

פוסטים קשורים:

המפרסמים מוצאים מדיה חדשה לפרסם בה -שירותים קוליים הפרסום הקולי בספוטיפי עולה מדרגה אנשי מוצר ושיווק? 3 תובנות מכנס הצ׳אטבוטים השנתי שכדאי לשים לב אליהם השירותים הקוליים שיעזרו לנו לנצח את וירוס קורונה
ads voice ads טלוויזיה פרסומות פרסומות קוליות
« פוסט קודם

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס