הנה 2020 באה אל קיצה, ועל אף שהשנה היתה רעה לכל הדיעות, הרי שעבור הטכנולוגיה הקולית דווקא היה מדובר בשנה של פריצות דרך – בתחום הרפואה – השימוש בטכנולוגיות קוליות על מנת לזהות מחלה, בתחום המבוגרים – היכולת לתקשר ולבדוק מה קורה איתם גם מרחוק בימים של סגר, ובכלל, בעת בידוד, מדובר בעוד ערוץ שאיפשר צריכת תוכן מוגברת – בעיקר של אודיו.
התיישבתי לחשוב מה יהיו הפיתוחים הבאים שנראה בשנה הבאה, ונראה כי אני יכולה לסכם את זה בכותרת אחת של Audio as a service.
כל הכיוונים מראים שקול הולך והופך לעוד אבן דרך בתוך חווית לקוח בשירותים שונים- בעיקר בחיבור של קול עם מובייל- בין אם מדובר בהפעלה קולית ובין אם בשירות שיתלבש על מוצרי מובייל קיימים. היכולת שלנו לצרוך תוכן באופן קונטקסטואלי הולכת להתרחב ואיתה ההזדמנויות.
אבל למה לעשות ספוילר? הכנתי לכם מצגת קצרה עם 5 טרנדים בולטים. תהנו ושתהיה שנה טובה!