עם התפתחות היכולות של העוזרות הקוליות מבית אפל,אמזון וגוגל, מגיע גם הבית החכם שמחובר אליהן. אבל למה להסתפק רק בכיבוי והדלקה של אורות, אם אפשר לשדרג את חדר האמבטיה?
מחקר שנערך לאחרונה בארה״ב על ידי חברת walker sands מצא כי צרכנים בהחלט מעוניינים לשדרג את חווית האמבטיה שלהם על ידי הכנסה של עוזרות קוליות.
האימוץ המהיר יחסית של הטכנולוגיה בארה״ב מביא צרכנים לרצות את נוכחות העוזרת הקוליות בעוד מקומות – לא רק כרמקול בסלון, אלא גם על השעון שלהם, במכשיר שלהם ואף במוצרי אלקטרוניקה חכמים במרחב הבית שלהם.
14% מהנשאלים ציינו כי כבר יש להם עוזרת קולית בחדר האמבטיה, והם משתמשים בה על מנת לשמוע מוזיקה בעיקר, אולם אם בוחנים את השוק המתפתח סביב העוזרות הקוליות אפשר למצוא לא מעט מוצרים שכבר הכניסו את אלקסה, גוגל או סירי למוצרים הפיזיים שלהם ,כמו חברת Kohler למשל.
החברה השיקה סט מוצרים לחדר האמבטיה – החל מכיורים וברזים חכמים,דרך מתגים מיוחדים שכוללים עוזרת קולית אישית ועד לשירותים עצמם.
כך למשל תוכלו לשלוט על גוון התאורה, לבקש מוסיקה מתאימה, למלא אוטומטית את האמבטיה עד לגובה הרצוי ובטמפרטורה שאתם אוהבים. לא שום דבר שלא יכולתם לעשות לבד, אבל יותר קל ומוסיף מימד של חוויה אחרת לחדר האמבטיה.
החברה מתכננת להשיק גם שירותים חכמים ב 2019 והרעיון מאחורי כל הפינוק הזה הוא שבאמבטיה גם כך הידיים שלנו עסוקות במשהו, אז מדוע בעצם לא להשתמש בקול שלנו?