• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » הפרסום הקולי בספוטיפי עולה מדרגה

הפרסום הקולי בספוטיפי עולה מדרגה

Voicey 18/06/2020 06:28 אין תגובות

ספוטיפי החלה בפרסום קולי באנגליה עבור חברת הקוסמטיקה Nars. הפורמט הפעם שונה מזה של שנה שעברה (עם הקמפיין של יוניליבר שהיה אינטראקטיבי) והוא מגיע על רקע העובדה שרוב אנגליה עדיין נמצאת בבתים עקב וירוס קורונה.

ההזדמנות

הקמפיין החדש רץ על גבי ספוטיפי בפלטפורמות של אמזון וגוגל (על גבי הרמקולים החכמים). הפרסומת מסתיימת עם הצעת ערך – בקשו מאלקסה או גוגל דוגמית חינם ותקבלו אותה עד הבית. כאמור מדובר במוצרי קוסמטיקה כמו שפתון, סומק או אפילו דאודורנט. ברגע קבלת הבקשה הרמקול החכם יעביר את המשתמשים לשירות שיבקש את הפרטים המזהים (כמו כתובות ופרטים אישיים). משתמשים שכבר רשומים לשירות לא יתבקשו לעבור את הזיהוי ויקבלו אישור מיידי שהמוצר נשלח אליהם. 

על מנת לייצר שירות מסוג זה עבדה ספוטיפי יחד עם Nars וחברה נוספת בתחום הקד״מ, אולם עבורה סוג כזה של פרסום מהווה כר ניסוי מצוין לעתיד. באוסטרליה ניסוי דומה שבוצע מטעם קוקה קולה הוגדר כהצלחה מסחררת (עוד לפני עידן קורונה).

ספוטיפי בוחנת ברצינות את האפשרות של מוניטיזציה על גבי האודיו שלה שמוזרם למליוני משתמשים בעולם, והעולם הקולי הוא כר נרחב שמאפשר הנעה לפעולה קלה יחסית של מאזינים וחיבור חזק (וקולי) למותגים בקלות יחסית. הקהל כבר שם. עם התגבור המסיבי של הפודקאסטים וחברות התוכן שהיא קונה, אין ספק שנאמנות המאזינים רק תלך ותגדל, מה שיאפשר יותר זמן אוויר למכור עליו פרסום קולי מסוג זה.

spotify Nars ad

הניסוי 

השוני הפעם בסוג הפרסומת הוא שבסופה מגיעה ההצעה לסמפל אמיתי בחינם, לעומת הקמפיין האינטראקטיבי הקודם של שנה שעברה מכיוון יוניליבר. בפעם ההיא בסוף הפרסומת נשאלו המאזינים אם ירצו להאזין לפלייליסט שנערך על ידי המותג, אישור היה מעביר אותם אוטומטית לשם. לא מאוד ברור מה הצעת הערך במקרה כזה, מלבד עוד שכבת מיתוג, אולם נראה כי ספוטיפי בהחלט מייצרת עוד ועוד פלייליסטים כאלה, גם עבור המקרה של Nars.

 השוק

הניסוי הנ״ל דומה מאוד לניסוי דומה שערכה רשת NPR עם פרסומות קוליות לפני מספר שנים. גם אפליקציית פנדורה המפורסמת ניסתה לממש דבר דומה. בשני המקרים בסוף הפרסומת נשאל המאזין אם ירצה לשמוע עוד, ובמידה שכן המערכת הפרסומית תדע לתת עוד מידע וכמובן לאסוף פרטים על התנהגות המשתמש על מנת לעשות אופטימיזציה בעתיד.

במקרה של NARS מדובר רק על קהל יעד אנגליה, שנמצא כרגע בבתים. שוק הקוסמטיקה בנוי על נקודות ריטיייל בצורה חזקה , שכן בדרך כלל ניתן להתנסות במקום ולרכוש. האופציה הזו בזמן קורונה כבר לא רלוונטית ולכן הפתרון של ניצול המדיה הקולית הוא קלאסי ושני הצדדים מרוויחים- החברה תוכל לשלוח סמפלים, והצרכן לא צריך לעשות הרבה יותר מלתת כתובת ולהגיד כן. מן הצד השני מרוויח המפרסם פעמיים- משום שנוסף על קידום המכירות הוא גם אוסף לידים באופן קולי. 

אם הניסוי יצלח ויעלה את מכירות הקוסמטיקה הרי שצפוי עתיד די ורוד לעולם הפרסום הקולי, שכן כמות הדאטה במקרה הזה עולה ערך מונים על פרסום קלאסי ברדיו כפי שהכרנו אותו עד היום.

כל החדשות על עולם העוזרות הקוליות, ומהפיכת האודיו

פעם בשבוע, אצלך במייל. 

להרשמה

פוסטים קשורים:

המפרסמים מוצאים מדיה חדשה לפרסם בה -שירותים קוליים Hey spotifyהאם ספוטיפי מפתחת עוזרת קולית משלה? credit: pandoraהפרסום הקולי החדש- פורמט שלא הכרתם תכירו את הפורמט החדש של פרסומות הטלוויזיה – הקול שלכם
spotify voice ads ספוטיפי פרסום קולי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס