• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Home » חדשות » אמזון מאבדת נתח שוק בארה״ב לטובת גוגל- דוח חדש על רמקולים חכמים בארצות הברית

אמזון מאבדת נתח שוק בארה״ב לטובת גוגל- דוח חדש על רמקולים חכמים בארצות הברית

Voicey 29/04/2020 10:28 אין תגובות

כמו כן כמעט 90 מיליון אמריקאים מחזיקים ברמקול חכם, כך עולה מדוח שיצא לאחרונה על שימוש בעוזרים קוליים בארצות הברית

מחקר שפורסם בשבוע האחרון בארצות הברית, עם מדגם של למעלה מאלף אמריקאים מצביע על שינוי בדפוסי השימוש והאימוץ של רמקולים חכמים. ישנה עליה של 32% משנה שעברה בקניית רמקולים חכמים, מה שמעמיד את מספר המשתמשים על 87.7 מליון, אולם ניכר כי אמזון מתחילה לאבד נתח שוק לטובת גוגל ויורדת מ 61% ל 53% בעוד שגוגל עולה ל 31% נתח שוק. 

מעניין לראות כי סונוס, חברת הרמקולים, מתחילה להכנס לשוק ותופסת 2.6% (יותר מנתח השוק של אפל…) .סונוס עשתה אינטגרציה עם גוגל אססיטנט ואלקסה, וכעת היא מכריזה על תחנת רדיו עצמאית שתסופק על גבי הרמקולים שלה, פלייליסטים ערוכים מטעמה – מהלך שעשוי לשנות את סדר העדיפות של המשתמשים, ולהעביר את צריכת המדיה ישירות אליה עצמה, במקום לעבור דרך אחת מהפלטפורמות הגדולות. מעניין לעקוב.

מבחינת מכירת מכשירים הרי שלאמזון יש מקום לדאגה עם ירידה מנתח שוק של 72% בארה״ב ל 53% בשלוש שנים, אולם סביר היה להניח שזה יקרה, בפרט שהיא זו שהובילה את השוק כבר עם יציאתו של מכשיר האקו הראשון, וגוגל נכנסה אחריה לשוק שכבר צריך לחנך פחות באשר לטכנולוגיה הקולית והשימושים האפשריים. 

אנו נמצאים בשלב האימוץ המוקדם של עוזרים קוליים ברמקולים חכמים, אולם כבר ניתן לראות ניצנים של שימושים באוזניות דוגמת איירפודס והפיקסל באד החדשים של גוגל, וכן שימושים של עוזר קולי ברכב, או על גבי אפליקציה רלוונטית לנסיעה (דוגמת וויז).

השימושים ברכב ברורים- שמיעת חדשות , פודקאסטים, מוסיקה או שירותי דרך הם המובילים בקטגוריה זו עם אחוזי שימוש של 80% בקרב מי שמשתמש בטכנולוגיה קולית.

דוח של קומסקור מאפריל הזה, שמתייחס לשימושים במדיה ביתית בזמן קורונה, מראה כי חלה עליה של 30% בשימוש של רמקולים חכמים, אולם יש להניח כי מדובר בשימושים שונים מאלה שנהוג בזמנים רגילים. שימושי וידאו ותקשורת דרך רמקולים חכמים בעליה, כמו גם וובינרים או תכנים כמו בישול, בפרט אם מדובר במכשירים עם מסך. 

 

פוסטים קשורים:

מחקר חדש חושף – הרגלי השימוש שלנו בעוזרות הקוליות מהפיכת העוזרות הקוליות עולה מדרגה

השארת תגובה

ביטול

תגיות
ai airpods alexa amazon apple audio bbc bose chatbot clubhouse google microsoft podcasts research shopping spotify statistics voice voice ads voice assistant אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל טלוויזיה מדריך מדריכים מובייל מוסיקה מיקרוסופט מספרים סופרטולס סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק קורונה קורטנה קלאבהאוס רכב שיווק
מה אתם מחפשים
כדי להישאר מעודכנים

הפרטים שלכם בידיים טובות,לא נעשה בהם שימוש לרעה

תנו לייק
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס