• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Home » מספרים » אמזון מובילה בשוק הרמקולים החכמים, אבל גוגל מתחילה להתקרב אליה בצעדי ענק

אמזון מובילה בשוק הרמקולים החכמים, אבל גוגל מתחילה להתקרב אליה בצעדי ענק

Voicey 27/06/2018 13:47 אין תגובות

גוגל משווקת באגרסיביות את הרמקולים החכמים שלה לבית, נוסף על העוזרת הקולית במכשירי האנדרואיד שלה

אמזון מובילה בשוק הרמקולים החכמים, אבל גוגל מתחילה להתקרב אליה בצעדי ענק

אמזון ממשיכה לשלוט בשוק העוזרות הקוליות,נישאת על העובדה שהיתה הראשונה לשווק את העוזרת הקולית שלה, אלקסה. גוגל מצידה לא נשארת חייבת ומנסה לעקוף אותה במכירות העוזרת החכמה שלה.

אם לספור את נתח השוק של השתיים, הן כמעט ולא משאירות מקום למתחרים ושולטות בכ 94% משוק העוזרות הקוליות.

המכשירים הזולים של גוגל, ה Google Home  וה Google mini יכולים להעביר אותה במהירות לפלטפורמה הדומיננטית בין השתיים.

Image source: Amazon.com

אמזון כרגע שולטת על נתח שוק של כ 66% לעומת 28% מצד גוגל. חברת המחקר Strategy Analytics מעריכה שגוגל מכרה 2.5 מיליון יחידות ברבעון הראשון השנה לעומת 4 מיליון יחידות של אמזון. על אף שנראה כי גוגל מכרה פחות, הרי שהמכירות הללו מייצגות גדילה של 700% במכירות, בעוד שאמזון רק הכפילה את מכירותיה מהשנה שעברה.

אחד היתרונות הגדולים של האקו סיסטם של אמזון הוא יכולת ה AI (אינטיליגנציה מלאכותית) שלה, וסט של סקילים שמפותח על ידי מפתחים חיצוניים בפלטפורמה שלה, ומאפשר מגוון רחב מאוד של יכולות,נוסף על המרקטפלייס שבנתה ועל בסיס לקוחות הפריים שלה.

עם זאת, גוגל נחשבת החכמה יותר מבין השתיים. לגוגל היתרונות של חיבור עם כלל השירותים שהיא מציעה (בינהם אבל לא היחיד- החיפוש שלה), וכרגע שיטת השיווק האגרסיבית שלה (חלוקת עוזרות קוליות בקניית מכשיר אנדרואיד, מתנות בקנייה באיביי מעל סכום מסוים וכו), מעידה על כך שהמירוץ מתחמם בכל הגזרות.

 

IMAGE SOURCE: GOOGLE.COM

המירוץ לבית החכם

ככל שטרנד הבית החכם או המחובר מתקדמת כך גדלה גם התחרות בין העוזרות הקוליות שיעזרו לכם לשלוט על כל הבית החכם הזה.

חברת המחקר Emarketer אומרת כי אף מכשיר מלבד הסמארטפון לא ראה נתוני אימוץ וגדילה כל כך מהירים כמו העוזרות הקוליות.

למעשה, התחזית שלהם היא כי עד שנת 2020 יהיו 76.5 מליון יחידות בשימוש, עם גדילה שנתית של 47.9% .

סביר להניח שהקרב לליבו (ואוזניו) של הצרכן לא יהיה שייך רק לאמזון וגוגל. עליבאבא הופכת ליצרנית העוזרות הקוליות השלישית במספר בגודלה, וחולשת על השוק הסיני.

גם אפל עושה צעדים בכיוון עם ה homepod שלה, אבל כרגע נראה שהמכירות נמוכות ועומדות על מאות אלפי יחידות בלבד. הסיבות מגוונות, ועל אף איכות הסאונד הגבוהה, אפל איחרה את השוק מעט, לא הציגה יכולות תמיכה בשירותי מוסיקה נוספים מלבד שלה, ותמחרה את המוצר גבוהה מאוד ביחס למתחרים.

כאמור כרגע נראה שידה של אמזון על העליונה ,אבל השוק תחרותי והאסטרטגיות שונות, ובהחלט יש למה לצפות ושווה לעקוב.

פוסטים קשורים:

הי אלקסה, רוצה לשחק איתי? מהפיכת העוזרות הקוליות עולה מדרגה עוזרות קוליות- למה שירותי voice יהיו משמעותיים למותגים ? הרגלי החיפוש שלכם הולכים להשתנות בקרוב, וגם עולם הפירסום – דוח חדש מבית מיקרוסופט
amazon google statistics מספרים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
ai airpods alexa alexa auto amazon apple audio bbc bose chatbot google microsoft podcasts research shopping spotify statistics voice voice ads voice assistant אודיו אורות אלקסה אמזון אפל ביקסבי בית חכם גוגל טלוויזיה מדריך מדריכים מובייל מוסיקה מיקרוסופט מספרים סופרטולס סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים קורונה קורטנה רכב רמקול חכם שיווק
מה אתם מחפשים
כדי להישאר מעודכנים

הפרטים שלכם בידיים טובות,לא נעשה בהם שימוש לרעה

תנו לייק
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס