• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » אסטרטגית האודיו של אפל לשנת 2019

אסטרטגית האודיו של אפל לשנת 2019

Voicey 02/07/2018 07:55 אין תגובות

על פי דיווחים של בלומברג , אפל כבר עובדת על 2019, ומניחה את עמודי התווך של אסטרטגיית האודיו שלה.
בתכנון – אוזניות אייר פודס אלחוטיות חדשות, הום פוד משודרג ואוזניות סטודיו איכותיות.

אסטרטגית האודיו של אפל לשנת 2019

האיירפודס החדשות, כך על פי השמועות, יקבלנו תמיכה במים וביטול רעשים, אבל לא יהיו מיועדות לשחייה, אלא בעיקר נגד מצבים של גשם.כמו כן עובדים באפל על המרחק מהמכשיר בהן האוזניות יכולות לפעול.

כפי הנראה יעבדו באפל גם על היכולת הביומטרית שתהיה מקושרת לאפליקצית ה health ותדע למדוד סימנים חיוניים.

אין ספק שהאיירפודס הן מוצר השנה שעברה של אפל, ועל פי חברת KGI Securities אפל מכרה 14 מליון יחידות ב 2017 והכפילה את המספר ב 2018.

כפי שנראה עכשיו, האיירפודס יהוו את הבסיס של אפל לאסטרטגיית הקול, מאחר וסירי מוטמעת בתוכן, ויחד עם השילוב של המכשיר, השעון והאוזניות, מדובר בהרבה מכשירים חכמים המחוברים יחד לאותה עוזרת, ומאפשרים קרקע מוצקה לשימוש מסיבי של שירותי קול, כאשר אתם בתנועה.

אפל גם מתכוונת להוציא אוזניות over the ear, שיתחרו באוזניות הסטודיו של bose, שכבשו את השוק ומאובזרות גם הן ביכולת להפעיל עוזרת אישית קולית.

כפי שנראה השוק הולך אל עבר הרמקולים והאוזניות האישיים ,בשילוב העוזרת האישית, כך שהמשתמשים יתרחקו יותר מהמסך ויפעילו את יכולות המכשיר, או יכולות העוזרת האישית במקרה הזה, יותר.

אשר להום פוד, הרמקול החכם של אפל, אשר כרגע מדשדש מאחורה במונחי שוק ומהווה רק כ 4% מהשוק האמריקאי (אל מול 61% של אמזון ו29% של גוגל), ההשערה היא כי אפל תוציא דגם ביניים, זול ומונגש יותר אשר יאפשר לה להכנס לבית הצרכנים.

הבעיות של אפל בשוק הרמקולים החכמים לא נגמרות רק בתג המחיר היקר. יש לה עוד הרבה עבודה לעשות על סירי והיכולות שלה, וכן הגן הסגר שלה, שלא מאפשר כרגע חיבור לשירותי מוסיקה אחרים ומעדיף (בצורה הטבעית) לדחוף את המוצרים שלה ושלה בלבד, מהווה בעיה של ממש בשוק צומח ,שבו משתמשים עדיין בודקים את היכולות שלהם,של העוזרות ושל היכולת לחבר שירותי צד שלישי, כך שכל עוד אין ביסוס של שירות ספציפי בבית הצרכן, יש לאפל עוד סיכוי להפוך את המצב, בתמחור נכון ושיפור המוצר.

פוסטים קשורים:

התחרות החדשה על האוזניים שלכם אפל נגד אמזון, מלחמת האוזניותהקרב על האוזניים שלכם echo buds או airpods? A.I. BABY EXPERTאיך לייצר הכנסה משירות קולי – קייס סטאדי למשווקים כל החידושים מתערוכת ces 2019
airpods apple homepod אפל שיווק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס