על פי דיווחים של בלומברג , אפל כבר עובדת על 2019, ומניחה את עמודי התווך של אסטרטגיית האודיו שלה.
בתכנון – אוזניות אייר פודס אלחוטיות חדשות, הום פוד משודרג ואוזניות סטודיו איכותיות.
האיירפודס החדשות, כך על פי השמועות, יקבלנו תמיכה במים וביטול רעשים, אבל לא יהיו מיועדות לשחייה, אלא בעיקר נגד מצבים של גשם.כמו כן עובדים באפל על המרחק מהמכשיר בהן האוזניות יכולות לפעול.
כפי הנראה יעבדו באפל גם על היכולת הביומטרית שתהיה מקושרת לאפליקצית ה health ותדע למדוד סימנים חיוניים.
אין ספק שהאיירפודס הן מוצר השנה שעברה של אפל, ועל פי חברת KGI Securities אפל מכרה 14 מליון יחידות ב 2017 והכפילה את המספר ב 2018.
כפי שנראה עכשיו, האיירפודס יהוו את הבסיס של אפל לאסטרטגיית הקול, מאחר וסירי מוטמעת בתוכן, ויחד עם השילוב של המכשיר, השעון והאוזניות, מדובר בהרבה מכשירים חכמים המחוברים יחד לאותה עוזרת, ומאפשרים קרקע מוצקה לשימוש מסיבי של שירותי קול, כאשר אתם בתנועה.
אפל גם מתכוונת להוציא אוזניות over the ear, שיתחרו באוזניות הסטודיו של bose, שכבשו את השוק ומאובזרות גם הן ביכולת להפעיל עוזרת אישית קולית.
כפי שנראה השוק הולך אל עבר הרמקולים והאוזניות האישיים ,בשילוב העוזרת האישית, כך שהמשתמשים יתרחקו יותר מהמסך ויפעילו את יכולות המכשיר, או יכולות העוזרת האישית במקרה הזה, יותר.
אשר להום פוד, הרמקול החכם של אפל, אשר כרגע מדשדש מאחורה במונחי שוק ומהווה רק כ 4% מהשוק האמריקאי (אל מול 61% של אמזון ו29% של גוגל), ההשערה היא כי אפל תוציא דגם ביניים, זול ומונגש יותר אשר יאפשר לה להכנס לבית הצרכנים.
הבעיות של אפל בשוק הרמקולים החכמים לא נגמרות רק בתג המחיר היקר. יש לה עוד הרבה עבודה לעשות על סירי והיכולות שלה, וכן הגן הסגר שלה, שלא מאפשר כרגע חיבור לשירותי מוסיקה אחרים ומעדיף (בצורה הטבעית) לדחוף את המוצרים שלה ושלה בלבד, מהווה בעיה של ממש בשוק צומח ,שבו משתמשים עדיין בודקים את היכולות שלהם,של העוזרות ושל היכולת לחבר שירותי צד שלישי, כך שכל עוד אין ביסוס של שירות ספציפי בבית הצרכן, יש לאפל עוד סיכוי להפוך את המצב, בתמחור נכון ושיפור המוצר.