• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Home » חדשות » הרגלי ההאזנה של משתמשי ספוטיפי נחשפים

הרגלי ההאזנה של משתמשי ספוטיפי נחשפים

Voicey 23/09/2020 09:59 אין תגובות

לפני הכניסה לעולם הפודקסאטים ולאור הגדילה המואצת של השוק הזה, בדקה ספוטיפי את ההנחה שפודקסאטים יעשו קניבליזציה לשמיעת מוסיקה, אם יושמו על אותה הפלטפורמה.

כבר כתבתי בעבר על הפוטנציאל של שוק זה, בהינתן כי הפרסומות יהיו אינטראקטיביות וכי ישנם כלים חדשים לטרגוט של קהלים מפולחים טוב יותר מאשר ברדיו המסורתי, הרי שמדובר בהזדמנות לשוק הפרסום וכן בהזדמנות כבירה ליוצרי תוכן שאילולא הפורמט לא היו מוצאים את עצמם בתחום.

אז ספוטיפי ביקשה לבדוק האם יש קורלציה בין הרגלי ההאזנה למוזיקה לבין ההאזנה לפודקאסטים על גבי הפלטפורמה שלה.

האם יש קשר? האם אחד מגיע על חשבון השני?

הממצאים מעניינים – מסתבר כי לא זו בלבד שקיומם של פודקסאטים על הפלטפורמה אינם גורעים מהשמיעה המוסיקלית, אלא שאנשים מפנים זמן נוסף ביום על מנת להקשיב לפודקאסטים – כלומר השימוש הכולל במוצר גדל.

המחקר בדק משתמשים אשר אימצו את פורמט הפודקאסטים במהלך חודשיים משמיעת הפודקאסט הראשון שלהם, ו״מאמצים״ הוגדרו ככאלה ששמעו לפחות שעה אחת ו- 3 פרקים .הממצאים הראו שהוספת תוכן הפודקסאטים למערכת הגדיל ב 20% את הזמן הממוצע בשימוש בספוטיפי.

Spotify research

לאחר שגילתה כי אין קניבליזציה הבינה ספוטיפי כי עבור התוכן החדש אנשים פינו זמן ייעודי, והקשיבו לפודקסאטים בעיקר בימי חול, בזמן נסיעה לעבודה, ואילו מוסיקה נצרכה יותר בערב ובסופי שבוע. 

spotify research

ממצא מעניין נוסף הוא מספר שעות ההאזנה– כאשר מוסיקה עומדת על כ 5-6 שעות שבועיות לעומת 2 בלבד עבור פודקסאטים (כנראה בגלל סוג המאמץ השונה שנדרש לכך מבחינה קוגניטיבית).

ואם שאלתם עצמכם איזה תוכן מהווה שער כניסה עבור משתמשים הרי שמדובר על תכנים כמו קומדיות או סיפורי מתח, ומשם משתמשים נחשפים לעוד סוגים אחרים.

ספוטיפי הגדילה לעשות ופיתחה את מנוע למידת המכונה שלה כך שידע להמליץ על סוגי תוכן פר משתמש והצליחה לחזות ב 96% של דיוק על איזה תוכן להמליץ. על פיה, המלצות התוכן שלה אכן איששו את הרגלי ההאזנה כפי שנמדדו בתחילת הניסוי. 

על אף שכ 21%  נמדדו ביולי האחרון כמאזיני פודקסאטים על גבי הפלטפורמה שלה, הרי שהתוכן שהם שומעים הוכפל, מה שמעיד על הרגלי שימוש הולכים ונבנים, דבר שמסביר גם את הרכישות של ספוטיפי בתחום התוכן הזה, ואת הדחיפה המסיבית בממשק עצמו. 

אם נסתכל על התחרות ההולכת וגוברת הרי שמאמצי ספוטיפי בהחלט  נשאו פרי והיא מתקרבת לאפל בצעדי ענק. 

כל החדשות על עולם העוזרים הקוליים ומהפיכת האודיו

פעם בשבוע, אצלך במייל.

להרשמה

פוסטים קשורים:

מחקר חדש חושף – הרגלי השימוש שלנו בעוזרות הקוליות המפרסמים מוצאים מדיה חדשה לפרסם בה -שירותים קוליים אמזון מאבדת נתח שוק בארה״ב לטובת גוגל- דוח חדש על רמקולים חכמים בארצות הברית הפרסום הקולי בספוטיפי עולה מדרגה
ספוטיפי פודקסאטים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
ai airpods alexa amazon apple audio bbc bose chatbot clubhouse google microsoft podcasts research shopping spotify statistics voice voice ads voice assistant אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל טלוויזיה מדריך מדריכים מובייל מוסיקה מיקרוסופט מספרים סופרטולס סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק קורונה קורטנה קלאבהאוס רכב שיווק
מה אתם מחפשים
כדי להישאר מעודכנים

הפרטים שלכם בידיים טובות,לא נעשה בהם שימוש לרעה

תנו לייק
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס