טוויטר קונה את אפליקציית הסושיאל Breaker, שאפשרה דיון חברתי סביב פודקסאטים. החברה תצטרף לטוויטר על מנת להקים את שירות האודיו שלה – spaces.
לפני כשלושה שבועות לערך בישרתי לקוראי הניוזלטר כי טוויטר פותחת בטסט, עם סגמנט נשי ברובו, על מנת לבדוק את יכולותיה בעולם האודיו, כדי לנסות ולהביא לרשת החברתית גם שכבה שהיא אנושית יותר, ומאפשר לך אינטימיות גדולה יותר מכיוון שזה מה שעושה אודיו למוצרים. כבר לא רק 140 תווים, אלא גם איזור שהוא מעין חדר, שאפשר להכנס אליו ולדבר בו.
על רקע ההתפתחות הדומה מכיוונה של טלגרם אפשר כבר לומר בזהירות שהטרנד הזה כאן להשאר. פשוט – חדר שמדברים בו. תוסיפו לזה קורונה וריחוק חברתי, והנה מתכון מנצח.
המוצר עצמו הוקם ב 2016, בימים שעוד לפני פרוץ הפודקסאטים כ״חווית אודיו״ ומטרתו היתה לאפשר לייקים ותגובות על גבי פרקים של פודקסאטים, וכן לעקוב ולגלות פודקאטים אחרים על ידי חברים שלך ברשת. בבלוג החברה מופיעה ההכרזה על הרכישה וכן כי האפליקציה עצמה תסגר כבר בשבוע הבא ועובדיה יצטרפו לשירות ה spaces של טוויטר, שהוא כאמור עוסק כולו באודיו.
מעניין לראות כי הרכישה אינה רכישה של תוכן בתחום הפודקסאטים, בדומה למהלכים האחרונים שעושות ספוטיפי ואמזון עם רכישת wondery , אלא רכישה של טכנולוגיה ואנשים. המטרה עכשיו היא לעשות את השירות לכזה בעל שיח בטוח ולבנות אותו נכון כך שיהווה יתרון תחרותי.
אין ספק ששיחות האודיו, או הביסוס של הרשתות החברתיות נע לכיוון הvoice וזה דבר משמח כשלעצמו.