על אף מצבה הלא מזהיר בארצות הברית, משחררת טיקטוק סקיל באלקסה של אמזון,עבור יוצריה
טיקטוק ממשיכה לדהור קדימה בכל הכוח. על אף המאבק מול טראמפ (קודם הוא לא רצה אותה בארצות הברית, אחר כך ניסה לקבל נתח מעסקת המכירה שלה לפוטנציאלים כמו מיקרוסופט , ועד לכך שהיא כרגע תובעת אותו), ואולי אפילו ללא קשר, מקדימה טיקטוק את מתחרותיה ומשיקה סקיל באלקסה שמאפשר ליוצריה לעבוד עם האפליקציה שלה דרך הקול בלבד.
השילוב מתאפשר בזכות Alexa for apps – יכולת ששחררה אמזון לא מזמן עבור מפתחים. בקצרה, היכולת מאפשרת לכל אפליקציית מובייל לעשות אינטגרציה עם העוזרת הקולית שלה , ובלבד שזו האחרונה נמצאת באפליקציה על גבי הסמארטפון. הנ״ל מאפשר לאמזון דריסת רגל גם בתוך הסמארטפונים, שכידוע נשלטים כרגע על ידי המתחרות גוגל ואפל, עם אפליקציות נייטיב בתוך המכשירים מטעמן. מסתבר שזו אסטרטגיה משתלמת כשמדובר בענקית כמו טיקטוק שמחליטה להכניס את הפיצ׳ר כמעט מיד לאחר ששוחרר.
אז איך עובד? דמיינו שבמקום לשים הקלטה ואז להתחיל את הוידאו (או לחילופין לערוך החוצה את הקטע) אפשר פשוט להתכונן ולבקש מאלקסה שתתחיל להקליט. הפקודות הקוליות יעבדו גם עבור חיפוש סאונדים, קטעי וידאו וכו.
49 מליון משתמשי טיקטוק בארצות הברית יכולים כעת להשתמש בפיצ׳ר שמאפשר בגדול ידיים חופשיות לטובת כל יצירת וידאו שהוא, אולם מעניין לראות כמה זמן יחזיק הסקיל ,שכן עתידה של טיקטוק בארה״ב אינו ברור כלל.