מנהלי מותג? אמזון רוצה שתבנו עליה
אמזון נכנסת לתחרות אל מול חברות עצמאיות וקטנות יותר, ורוצה לתת את הפלטפורמה של אלקסה שלה, גם למותגים שישתמשו בה
אמזון נכנסת לתחרות אל מול חברות עצמאיות וקטנות יותר, ורוצה לתת את הפלטפורמה של אלקסה שלה, גם למותגים שישתמשו בה
אלקסה הופכת לצ׳טבוט. החל מאתמול התחילה אמזון בשחרור איטי של פיצ׳ר שמאפשר לכתוב לאלקסה ולא רק לדבר אליה. הפיצ׳ר זמין
שוק המחשוב הלביש צפוי להכניס כ 51 ביליון דולר עד שנת 2022 ומגיפת הקורונה רק הגדילה את הצורך בו, שכן
על אף מצבה הלא מזהיר בארצות הברית, משחררת טיקטוק סקיל באלקסה של אמזון,עבור יוצריה
ההוצאה לאור של ג׳יי קיי רולינג, בשיתוף פעולה עם Audible שירות הספרים הקוליים של אמזון במיוחד לימי קורונה
עם המעבר לעבודה מהבית, עם הילדים, בלוח זמנים שמשתנה כל רגע ובפרט אם אתם עובדים גלובלי, ריבוי המשימות יכול לגרום
גוגל ואלקסה בפעילות תוכן קולית לכבוד יום האישה , יאפשרו מידע על נשים מכלל תחומי החיים,פלייליסט מיוחד ואף חדשות על
בשיתוף פעולה ראשון מסוגו אמזון הולכת לאפשר תדלוק קולי בכ 11 אלף תחנות דלק ברחבי ארצות הברית
זו היתה שנה די מטורפת מבחינת התקדמות שירותי העוזרות הקוליות. ההתרחבות של השירותים הקוליים,גם לעומק היריעה אבל גם לרוחבה,
קולות של סלבריטיז מתחילים לצוץ כתחליף לקולה של העוזרת האישית, טרנד או גימיק?