• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » כל התובנות מכנס Voice בלונדון

כל התובנות מכנס Voice בלונדון

Voicey 19/05/2019 09:21 אין תגובות

איך יראו שירותי בריאות, שירותי חדשות והתנהגות צרכנים בעידן הקולי ?כיצד נערכות לכך חברות התוכן ?

בשבוע שעבר נכחתי במיטאפ מקדים לכנס ה voice הגדול שיערך ביולי בארצות הברית.

המיטאפ, שנערך בלונדון, רצה להביא את הנושאים הבוערים של עולם התוכן בקפסולה קטנה אבל מייצגת של העולמות השונים וספקי התוכן המגוונים וצורת ההיערכות שלהם, בשוק הקולי המתפתח של אירופה.

אז מה היה לנו כאן? פרט למקום המושקע ( שהציע גם אוכל ושתיה למכביר, וגם שולחנות פינג פונג מושקעים למינגלינג, הגיעו דוברים מ itv ,Babilon Health, BBC ו evening standart, העיתון הבריטי הגדול.

ראשונה עלתה  Emily Sappington , פרודקט דיזיינר של Babilon Health, שעבדה קודם לכן במוצרים כמו קורטנה והסבירה כיצד ניתן לפתח שירות קולי בעזרת אמפטיה למשתמשים . היא הרחיבה על ההזדמנויות בעולם זה ובפרט בשירותי הבריאות, שהתאפשרו לא מזמן בזכות ההסכם של אמזון עם HIPPA (ארגון הבריאות האמריקאי) – מעכשיו יכולים מפתחי שירותי בריאות קוליים לאפשר ללקוחות להתחבר לשירות רפואי שמזמין להם תור, מזכיר להם לקחת תרופות ועוד. זה אולי נשמע כמו דבר קטן , אולם הלכה למעשה זוהי עשויה להיות מהפיכה בתחום השירות הרפואי, שיהפוך להיות יותר נוח ופשוט ופחות מסורבל להרבה מאוד סוגים שונים של משתמשים. העתיד האמיתי לדבריה, נח בשירותי המולטי מודל- אותם שירותים שניתנים בליווי מסך (בין אם על ידי מכשיר מובנה מסך דוגמת גוגל האב או אקו שואו) ובין אם באינטגרציה בין העוזרת לסלולרי עצמו.

איך להיות אמפטיים למשתמש שלנו, בפרט בשירותי רפואה?

אחריה עלו לפאנל חדשותי תוכני מנהלי מוצר ומעצבי חוויות דיגיטליות מהעיתונים וגופי התקשורת הגדולים באנגליה. כולם דיברו על כך שגם כאשר תוכן האודיו קיים (בין השאר מתוקף היות ה BBC לדוגמא שירות רדיו), עדיין יש צורך להתאים את התוכן למדיום וכי בכל שירות תוכני חדש הם חושבים גם על פיבוט לטובת משתמשי הרמקולים החכמים.

ישנו דיבור על אינדוקס המידע, לטובת seo, וכן לטובת שירות איכותי יותר שידע למצוא בדיוק את מה שהמשתמש ביקש ,שכן אנו עוברים למודל שבו צריכת התוכן נעשה במשיכה על ידי המשתמש, לעומת שירות רדיו קלאסי שמשדר מה שהוא רוצה, ללא קשר למשתמשים ברמה הפרסונלית.

עוד נקודה חשובה, שעלתה גם בקרב עיתון וגם בקרב ה BBC היתה הפתיחה לשווקים חדשים. פתאום יותר קל לצרוך אותך במדינות אחרות והאנגייג׳מנט גבוה. לשם התאמה של חדשות למשל לצרכנים שלך במדינה אחרת או לשוק חדש שאתה פותח, ישנו צורך חדש. האם הקול ישתנה? האם יש צורך במבטא הבריטי לדוגמא? ומה זה אומר שכל גופי החדשות תלויים עכשיו בגוגל ובאמזון כמפיצי התוכן שלהם?

גם שירותי פרסום נדונו, האם זהו כלי להפצת תוכן או כלי ליצירת רווחים? כרגע הפרסום אינו מפותח מאחר ואנו נמצאים עדיין בפאזה של חינוך שוק, אולם שירותי תוכן, בפרט לאור עלויות ההפקה הגבוהות, יצטרך למצוא מודל ליצירת הכנסות. האם אנשים ישלמו כדי לשמוע תוכן מהמקור החדשותי המועדף שלהם? ואם כן- האם תהיה קניבליזציה של האתר או המובייל?

לבסוף נערך ראיון עומק בן שעה עם המפיק של Massive Music ,חברה שעוסקת בבניית סאונד למותגים. כיצד בונים סאונד לברנד? האם זה הכרחי? מהם השלבים בדרך? וכיצד סאונד עוזר למשתמשים שלך להשלים פעולה רצויה ולזהות אותך כנותן השירות שלו.

ללא ספק הרבה מאוד ידע ולא פחות שאלות באשר לאיך יתפתח הערוץ הקולי בפן השיוווקי של הדברים.

אם אתם בעולמות התוכן והשיווק ומעניין אתכם עוד- צרו קשר.

***

אוהבים את הפוסט? הרשמו לעמוד הפייסבוק שלנו וקבלו עדכונים שוטפים

רוצים לשמוע עוד חדשות על מהפיכת הקול,בעברית,דרך האלקסה שלכם?
לחצו כאן כדי להפעיל את הסקיל

פוסטים קשורים:

קוראים לה ביב, והיא העוזרת הקולית החדשה של הביביסי השירות הויראלי הבא של אלקסה? לקנות הכל בקול Bose מציגה פלטפורמת אודיו חדשה
alexa bbc health summit voice
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס