• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Home » חדשות » לקנות הכל בקול

לקנות הכל בקול

Voicey 01/07/2018 10:57 אין תגובות

קניות קוליות הן הטרנד החם הבא שמסומן בעולם העוזרות הדיגיטליות.כלל התחזיות מנבאות שקול יהיה הערוץ השלישי בגודלו מיד אחרי קניות באינטרנט ודרך המובייל

לקנות הכל בקול

כיום voice מהווה גם ערוץ מכירה וגם אנבלר, שמאפשר לאתרים להציע חיפוש קולי או קניה קולית באתר על ידי הוספת הרכיב הקולי.

במחקר שערכה חברת Voisys נמצא בין השאר כי קיומן של העוזרות הקוליות מלמדת את הצרכנים להשתמש בפ׳יצר הקולי, לא רק כדי לקבל תחזית מזג אוויר או הוראות הגעה, אלא גם על מנת לחפש את מה שרצוי, בקלות ובמהירות.

הטכנולוגיה עדיין לא מפותחת מספיק כדי להבין את כלל הצירופים האפשריים בשפה האנושית, אבל אין ספק שהתחזית מראה שאם כיום בארה״ב 66% מהצרכנים מתחת לגיל 45 כבר ניסו לקנות בקנייה קולית, הרי שעכשיו נותר להכניס את שאר העולם למשחק,ולאפשר לצורה חדשה של קומרס להתקיים.

העוזרות הקוליות מתקיימות היום בכמה זירות ברורות מאוד, נשלטות על ידי אפל, אמזון וגוגל, כאשר דרכי ההפצה העיקריות הן דרך רמקולים חכמים או דרך המכשירים הסלולריים.אפל, עם הגן הסגור שלה, שולטת ברמת השימוש פר פלטפורמה, אבל מפגרת בהרבה אחרי גוגל (עם מעל 400 מיליון התקנות על מכשירים ב2018), ואחרי אמזון, ששולטת כרגע בשוק הרמקולים החכמים עם סדרת מכשירי האקו שלה,ועם היכולת לגשת לאלקסה גם מכל מכשיר אנדרואיד או אפל.

מעניין לראות כי ישנה קורלציה בין שימוש קולי דרך רמקול חכם לבין שימוש בעוזרת הקולית גם במובייל.

ברמת הרכישות עצמם גם רואים הבדל בין בעלי הרמקולים החכמים לבין הרכישות במובייל, כאשר ישנה גדילה במובייל של 4.5% מתחילת השנה. כאמורֿ, הרכישה הקולית הופכת להיות גם אנבלר והלקוחות מתחנכים דרך הרמקולים החכמים.

יש לזכור שעדיין מדובר בתחילתו של עידן, כך שניתן להניח שהרכישות המבוצעות הן עדיין רכישות בסכומים נמוכים, או רכישות חוזרות,וכפי הנראה יקח זמן עד שצרכנים ילמדו לבטוח במדיום החדש, ועד שהטכנולוגיה תאפשר להבין בוודאות ולאפשר כל רכישה באשר היא.

מעניין לראות מי יהיו המותגים הראשונים הגדולים שיאמצו את הרכישה הקולית ויוסיפו אותם לאתרים שלהם. בשילוב עם מסך זו יכולה להיות חוויה מונגשת ומעניינת מאוד.

פוסטים קשורים:

הקיצורים של סירי שיפשטו לכם את החיים סיכום שנת 2018 וטרנדים ל 2019 בעולם העוזרות הקוליות כל החידושים מתערוכת ces 2019 source:macromursאסטרטגית האודיו של אפל לשנת 2019
shopping voice אפל גוגל קניות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
ai airpods alexa alexa auto amazon apple audio bbc bose chatbot google microsoft podcasts research shopping spotify statistics voice voice ads voice assistant אודיו אורות אלקסה אמזון אפל ביקסבי בית חכם גוגל טלוויזיה מדריך מדריכים מובייל מוסיקה מיקרוסופט מספרים סופרטולס סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים קורונה קורטנה רכב רמקול חכם שיווק
מה אתם מחפשים
כדי להישאר מעודכנים

הפרטים שלכם בידיים טובות,לא נעשה בהם שימוש לרעה

תנו לייק
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס