• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Home » חדשות » מהפיכת העוזרות הקוליות עולה מדרגה

מהפיכת העוזרות הקוליות עולה מדרגה

Voicey 14/11/2018 10:36 אין תגובות

אם עד היום לא היינו בטוחים, דוח חדש על נתוני השימוש בעוזרות קוליות בארה״ב מוכיח שהמהפיכה מתקדמת בצעדי ענק, והצרכנים לומדים להשתמש, ולא רק דרך ערוץ קולי אחד.

הדוח האחרון מבית voicbot.ai בנוגע לשימושים והצריכה של עוזרות קוליות  טוען כי השלב הראשון של מהפיכת הקול עבר בהצלחה בנוגע לאימוץ השימוש בעוזרות קוליות, וכעת אנו נמצאים בפתחו של העידן השני,שבו העוזרות הקוליות מתחילות להכנס לעוד ועוד פלטפורמות ומכשירים שסובבים אותנו- צעד נדרש בהחלט כדי להשלים את היכולת לאמץ שיחה עם מכונה בכל קונטקסט שהוא. 

השלב השני בדרך למהפיכה הקולית כבר כאן

השלב השני במהפיכה אמור לכלול לא רק התפשטות למכשירים נוספים שיהיו בעלי יכולות קוליות (כמו למשל המקרר והוילונות שלכם), אלא גם ״חוכמה״ גדולה יותר של המכונה ומנועי הבנת השפה והקונסטקט – כמו למשל מוד הלחישה שהציגה אמזון עם אלקסה,היכולת לדבר מיד לאחר הבקשה הראשונה, ללא צורך במילת ההפעלה ״אלקסה״ או ״אוקי גוגל״ וכו.

ממצא נוסף ולא מפתיע הוא שהסמארטפונים הם עדיין הפלטפורמה השולטת לשימוש בקול– רובם היום חדשים מספיק בשביל לכלול עוזרת אישית -גוגל,סירי או ביקסבי כנאטיב, או האפליקציה של אמזון שמתאימה לכלל הפלטפורמות.

השימוש בסמארטפונים מנצח

דווקא הנתון המפתיע כאן מגיע מהכיוון של סירי,שמובילה על השאר עם 44% אחוזי שימוש (מי אמר גן סגור), לעומת 30% של גוגל ו 17% של אלקסה, אבל ככלל מדובר על כ 3 מתוך כל 5 צרכנים (כ 61 אחוז מכלל הנסקרים) שמדברים אל המכשיר שלהם לפחות פעם בחודש וכ 25 אחוז שעושים זאת ברמה היומית.

מהם השימושים העיקריים?

חיפוש חיפוש חיפוש. אנשים בעיקר משתמשים בעוזרות קוליות על מנת לקבל תשובה לשאלה, לבקש הוראות ניווט או למצוא מסעדה, ורק אחר כך עבור הפעלת מדיה כלשהי.

מהם היוז קייסים הפופולרים

המחקר מתייחס לנתונים בארה״ב, שמובילה את המהפיכה, ומעניין לראות כי נתוני השימוש עצמו גבוהים יותר כשזה מגיע לרמקולים החכמים בבית (כ 79 אחוז שימוש חודשי, כ 45.5 אחוז שימוש יומי!) .

דבר נוסף ומעניין הוא שכחצי מהנשאלים משתמשים בעוזרת האישית ברכב שלהם, עם אחוזי שימוש גבוהים גם כאן- כחצי מהנשאלים שמשתמשים בקונטקסט הרכב עושים זאת ברמה היומית. 

רוצים לדעת עוד ? הרשמו לניוזלטר שלנו או לעמוד הפייסבוק לקבלת עדכונים.

פוסטים קשורים:

הפרסומת החדשה של גוגלגוגל ואלקסה ראש בראש בסופרבול הסופרטולס הקוליים שיעסיקו את הילדים שלכם – מדריך לזמן קורונה Worldgazeהדור הבא של העוזרים הקוליים בסמארטפון שלכם מראה מראה שעל הקיר, מי העוזרת הכי טובה בעיר?
alexa google אלקסה אמזון ביקסבי גוגל מספרים סירי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
ai airpods alexa alexa auto amazon apple audio bbc bose chatbot google microsoft podcasts research shopping spotify statistics voice voice ads voice assistant אודיו אורות אלקסה אמזון אפל ביקסבי בית חכם גוגל טלוויזיה מדריך מדריכים מובייל מוסיקה מיקרוסופט מספרים סופרטולס סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים קורונה קורטנה רכב רמקול חכם שיווק
מה אתם מחפשים
כדי להישאר מעודכנים

הפרטים שלכם בידיים טובות,לא נעשה בהם שימוש לרעה

תנו לייק
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס