• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
Home » חדשות » תכירו את הפורמט החדש של פרסומות הטלוויזיה – הקול שלכם

תכירו את הפורמט החדש של פרסומות הטלוויזיה – הקול שלכם

Voicey 09/09/2020 09:20 אין תגובות

ביולי האחרון השיקה NBCUniversal את פיקוק, שירות הסטרימינג מבוסס הפרסומות שלה. כביכול מהלך תמוה בהתחשב במלחמת הסטרימינג שבין נטפליקס לדיסני, לאמזון, לאפל ולעוד שחקני ענק בשוק. 

אלא שעכשיו מסתבר שהרשת מנסה פורמטים חדשים של פרסום על גבי השירות, כמו היכולת האחרונה החדשה שבעצם מאפשרת למשתמשים לדבר אל הטלוויזיה כאשר יש פרסומת אינטראקטיבית או לדבריהם on demand ad. 

Peacock streaming service

הרשת יצאה לאחרונה במהלך גדול עם מפרסמים גדולים כמו יונילבר, לוריאל, סובארו ווירזון , שישתתפו בפיילוט של הפורמט החדש.  המטרה היא להעלות את קרנה של הטלוויזיה כפורמט פרסומי, ולאפשר אינטאקציה ומדידה שלה עם רמת ההנעה לפעולה של הצופים (דבר שעד היום לא היה ניתן לכמת אותו הלכה למעשה, אלא רק לספור כמות חשיפות או צפיות, על פי מדד מוערך בלבד). 

איך זה עובד? הרעיון הראשוני שיכנס לטסט הוא פרסומת שתאפשר קבלת קופון עבור היגד מסוים שיאמר הצופה. למשל  פרסומת למוצר של יוניליור שניתן לקנות בחנות, תנחה את הצופה לאמירת היגד כמו ״אני רוצה את הקופון״ . לאחר שהטלוויזיה תקלוט את הקול, הצופה יקבל למכשירו קופון הנחה שיוכל לממש בקנייה.

המהלך מגיע על רקע חדירת הרמקולים החכמים לבתים, ועימם טלווזיות חכמות. קומקאסט, חברת האם של NBCUNIVERSAL, חילקה זה מכבר שלטים חכמים לשירותי הסטרימינג שלה, דבר שעשוי אף לזרז את מה שאנו קוראים voice commerce, היכולת לקנות בעזרת הקול ותופעה שנראה כי יש בה עניין מתגבר לאור מגיפת הקורונה. 

שירותי סטרימינג מבוססי פרסומות הוא שוק שרק הולך וגדל בארצות הברית, עם גדילה של 31% בשנה .

פיקוק עצמה סגרה עסקאות בשווי של 80 מליון דולר ונראה שלהרבה אמריקאים עדיף לראות פרסומות מאשר לשלם מנוי חודשי, בפרט בימי קורונה. 

השאלה המעניינת היא איך ואם תצליח פיקוק למנן את הפרסומות האינטראקטיביות (כרגע מדובר על 5 דקות של פרסומות אינטראקטיביות במהלך שעה) וכמה מזה יצליח אכן לעורר הנעה לפעולה אצל הצופים. עבור עולם הפרסום מדובר בדאטה מסוג חדש ומעניין שכדאי לעקוב אחריו.

כל החדשות על עולם העוזרים הקוליים ומהפיכת האודיו

פעם בשבוע, אצלך במייל.

להרשמה

פוסטים קשורים:

המפרסמים מוצאים מדיה חדשה לפרסם בה -שירותים קוליים הפרסום הקולי בספוטיפי עולה מדרגה אנשי מוצר ושיווק? 3 תובנות מכנס הצ׳אטבוטים השנתי שכדאי לשים לב אליהם השירותים הקוליים שיעזרו לנו לנצח את וירוס קורונה
ads voice ads טלוויזיה פרסומות פרסומות קוליות
« פוסט קודם

השארת תגובה

ביטול

תגיות
ai airpods alexa amazon apple audio bbc bose chatbot clubhouse google microsoft podcasts research shopping spotify statistics voice voice ads voice assistant אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל טלוויזיה מדריך מדריכים מובייל מוסיקה מיקרוסופט מספרים סופרטולס סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק קורונה קורטנה קלאבהאוס רכב שיווק
מה אתם מחפשים
כדי להישאר מעודכנים

הפרטים שלכם בידיים טובות,לא נעשה בהם שימוש לרעה

תנו לייק
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • אודות
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס