מעל חצי מהעסקים הקטנים בינוניים מסרו במהלך סקר כי כבר כיום הם מושקעים בערוץ הקולי וכי הם עתידים להגביר את הנוכחות בו.
במחקר שנערך על ידי חברת Uberall נמצא כי 48 אחוז מהעסקים הקטנים בינוניים תופסים את אלקסה כערוץ בעל הפוטנציאל הגדול ביותר לשיווק ופרסום של העסק שלהם לעומת 29% בלבד דרך העוזרת האישית של גוגל. סירי מדשדשת מאחור עם 17% בלבד.
הנתון המעניין יותר הוא כי מעל 60% מהם טענו כי יש להם כבר היום ייצוג כלשהו בערוץ הקולי , כפי הנראה הכוונה היא לvoice seo, שהוא בעצם התאמת האתר לתוצאות חיפוש קוליות (חשיבות רבה במעלה לכל מי שיש בבעלותו אתר אינטרנט ורוצה להגיע לכל קהל המשתמשים הקולייים- שם ניתנת תוצאה אחת בלבד, בניגוד למסך אינטרנט בו התוצאות אינן מוגבלות).הנתון מעט מפתיע בהתחשב בכך שלגוגל יש יכולות חיפוש טובות יותר ומובנות יותר משל אמזון, אולם אם מסתכלים על הנתונים המספריים בשוק האמריקאי הרי שאמזון שולטת עדיין על 60 אחוז מהשוק, כך שניתן בהחלט להבין את ההטיה של הנשאלים לכיוונה.
כך או כך ההערכה היא שכשליש מהעסקים הקטנים בינוניים מתכוונים להרחיב את הנוכחות שלהם בערוצים הקוליים ובהתאמה אליהם, וזוהי בהחלט התחלה של מגמה שמעידה על הכיוון שהשוק הולך אליו.
רוצים לשמוע עוד חדשות על מהפיכת הקול,בעברית,דרך האלקסה שלכם?