• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » אמזון » 4 טרנדים חמים בעולם ה voice ל 2018

4 טרנדים חמים בעולם ה voice ל 2018

Voicey 27/06/2018 13:40 אין תגובות

למרות שאמזון כבר מכרה מליוני עוזרות קוליות בשנה שעברה, הגזרה רק מתחממת ומתווספות אליה גוגל אפל ומיקרוסופט. הענקיות הגדולות שוב מתחרות והפעם במגרש משחקים חדש. מה הטרנדים הבאים בעולם העוזרות הקוליות?

כשאמזון השיקה לראשונה את הamazon echo היו יותר שאלות מתשובות ולא היה ברור לאן הרוח נושבת ומה יקרה עם המוצר. במהלך 2017 נמכרו בהערכה גסה כ 30 מליון מכשירים והיד עוד נטויה.

היום כבר ברור שמדובר בלא פחות ממהפיכה חדשה בעולם הטכנולוגי כפי שאנו מכירים היום. טכנולוגיות זיהוי השפה השתפרו, הבינה המלאכותית מאחורי העוזרות הקוליות הולכת ומתחדדת כל הזמן, וככל שהשימוש גדל, כך הופכת הטכנולוגיה לנגישה ולומדת, מאפשרת לעוד ועוד קהלים להשתמש בה.

אז מה יהיו הטרנדים לשנת 2018?

היציאה מהבית החוצה

אם בשנת 2017 עסקו כל החברות בנסיון להיכנס לבית שלנו, לכל חדר, על ידי רמקול חכם עם או בלי מסך,ובחיבוריות לבית חכם, הרי שכעת המטרה היא לצאת החוצה, ולאפשר לנו להשתמש בהן גם בדרך, ברכב או על ידי הטמעה שלהן באביזרים נוספים דוגמת אוזניות חכמות.

מהפרטי לעסקי         

בעוד שהחדירה הראשונית היתה לצרכנים פרטיים, השנה יתמקדו החברות גם בשירותים לעסקים. אלקסה היתה הראשונה לזהות ולהציע את Alexa for bussiness, שמציעה שירותי ניהול פגישות כולל וידאו ורשימת פקודות של עובד יכול לנהל. גם מיקרוסופט מעוניינת לתת את קורטנה, העוזרת שלה כשירות ל enterprise וגוגל כמובן אחריהם, מה שהופך את הקרב למשולש שוב.

עוזרת קולית בכל מקום

השנה התחרות תעבור גם למגרש של צדדים שלישיים, כלומר – מכשירים כמו מקררים, טלוויזיות, מזגנים ועוד, יאפשרו לכם בעצם לדבר כמעט לכל מכשיר אלקטרוני שיש לו עוזרת קולית של אחת הגדולות. מעניין לראות אם תהיה מובילה אחת או שהיצרנים יעדיפו לאפשר לצרכן לבחור ולתמוך ב 2-3 עוזרות קוליות במוצר שלהם. הדבר ישען גם על שת״פ שיווקי בין המותגים ואני מניחה שנראה גם מוצרים בבלעדיות עם גוגל או אמזון.

מוניטיזציה

אחרי הגידול המרשים בחנות הסקילים של אמזון ובחנות הactions של גוגל (הראשונה עומדת על 40 אלף במספר והשניה על אלפים בודדים), והמאמצים לגדל קהילת המפתחים,הגיע הזמן להרוויח כסף. ב 2018 אני מעריכה שנראה מודלים של הכנסה,שכבר התחילו לצוץ – כמו הרשמה לשירותי פרימיום. הנחת העבודה היא שלא נראה עדיין פרסום, מאחר והשירותים עדיין זקוקים לביסוס האמון עם הצרכנים אולם יהיה צורך לפצח את מודל ההכנסה על לשמור על traction של כלל העוסקים בתעשייה.

פוסטים קשורים:

סיכום 2019 בעולם העוזרות הקוליות וטרנדים ל-2020 השירות הויראלי הבא של אלקסה? מהפיכת העוזרות הקוליות עולה מדרגה כל החידושים מתערוכת ces 2019
alexa google אמזון טרנדים עוזרות קוליות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס