• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » אמזון » כשהטלוויזיה שלך מדברת אליך- או איך נראה שיווק קולי

כשהטלוויזיה שלך מדברת אליך- או איך נראה שיווק קולי

Voicey 27/06/2018 13:59 אין תגובות

כולם מדברים על העוזרות הקוליות אבל אף אחד לא מדבר על השינויים בהרגלי צריכת המדיה שישנו את עולם הבידור ויכולות האנגייגמנט של מותגים

כשהטלוויזיה שלך מדברת אליך- או איך נראה שיווק קולי

שוק הטלוויזיות החכמות הולך ומתחמם כבר מספר שנים, כרגע עדיין ללא הצלחה משמעותית, אבל עם התפתחות הפלטפורמות הקוליות של אמזון וגוגל כבר ניתן לראות את שוק מכשירי האלקטרוניקה מחפש לעצמו אפשרויות אינטגרציה חדשות עם אחת מהפלטפורמות,שיאפשרו לשלוט על המכשיר שלו בעזרת קול.

הרעיון הוא פשוט ביסודו- במקום לחפש את השלט או להשתמש בסמארטפון כשלט, אפשר פשוט לדבר אל הטלוויזיה, להעביר ערוצים, לבקש סדרות לצפייה,להריץ קדימה או אחורה וכדומה.

אבל האינטגרציה של מכשירים בבית החכם אל העוזרות הקוליות לא נגמרת שם, אלא רק מתחילה, והאפשרויות עבור יוצרי תוכן הן אין סופיות.

המותגים החדשניים ביותר דוגמת Netflix, BBC וWarner Bros כבר עוברים טרנספורמציה עם תכוניות הדגל שלהם, בהן מייצרים תוכן יעודי לאינטראקציה קולית, משחקי קול מבוססים תוכן טלוויזיוני, בהם הרעיון הוא לאפשר לקהל לקבל שליטה על המתרחש ולספר את הסיפור.

כך לדוגמא בתוכנית הרדיו של ה BBC שילבו אודיו אינטראקטיבי שמאפשר למאזין לעצב את הסיפור על פי השאלות והתשובות שהוא נותן ומקבל, וכך מגיע למספר סופים אפשריים לתסכית.

הרעיון הוא לאפשר למותג לספר את הסיפור תוך כדי השתתפות פעילה של הקהל.

גם נטפליקס עשתה ורסיה משלה עם משחק קולי עבור העוזרת הקולית של גוגל לקידום הסדרה lost in space ואף הגדילה לעשות כאשר השתמשה בקולו של מספר הסדרה כדי לתת לשומע את החוויה במלואה.

הנעה לפעולה של הצרכנים ופעילות 360

אם לחשוב בצורה רחבה יותר, שירותי voiceעבור מותגי תוכן צריכים להשתמש גם במימד החברתי ובפעילויות של סושיאל מדיה על מת לגרום לצרכנים להיות מחוברים יותר למותג, מעבר למשחקים.

כך למשל ניתן להשתמש בשירותי קול עבור סקרים והצבעות לתוכניות ריאליטי או לתת הרחבה למשהו קיים- כמו הסקיל שפיתחה חברת לגו המאפשרת לילדים להקשיב לסיפורי לגו בזמן שהוא או היא בונים את הלגו עצמו.

עולם הקול הוא הטבעי לנו ביותר והדבר הראשון שכל תינוק לומד בעולם. העוזרות הקוליות מתחילות להחזיר היום עטרה ליושנה גם במימד הסושיאלי, על ידי קיבוץ משתמשים סביבן- בין אם ליד שולחן האוכל, או על ידי משחקי חברה,בדומה מאוד לימי הרדיו המוקדמים.

אין ספק שעולם העוזרות הקוליות רק הולך ומתפתח במתן כלים למותגים לבניית חווית 360 מסביב למותג, על ידי פיתוח כלים המאפשרים סטוריטלינג ואינטראקטיביות עם הצרכן.

פוסטים קשורים:

סיכום 2019 בעולם העוזרות הקוליות וטרנדים ל-2020 השירות הויראלי הבא של אלקסה? source:macromursאסטרטגית האודיו של אפל לשנת 2019 בקרוב אלקסה תשמיע לכם גם פרסומות
voice assistant אמזון בית חכם טלוויזיה ילדים לגו שיווק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס