• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » אמזון » בקרוב אלקסה תשמיע לכם גם פרסומות

בקרוב אלקסה תשמיע לכם גם פרסומות

Voicey 30/07/2019 12:20 אין תגובות

אמזון מפשילה שרוולים בקרב על הסטרימינג ומתחילה לנסות למנף את התפוצה הרחבה של הרמקולים החכמים שלה,כדי לבדוק כיצד ניתן לתת פרסומות אודיו חכמות על גבי שירות המוסיקה החינמי שלה.

כמו כל אסטרטגיה טובה, הרעיון הוא קודם להפיץ את הפלטפורמה שלך ואחר כך לנסות לעשות עליה מוניטיזציה.

אמזון, אלופת המוניטיזציה, מכרה כבר יותר ממאה מליון רמקולים חכמים, ועם מליון משתמשי פריים (שירות הsubscription שלה), מציעה להם לא רק הנחות על מוצרים בחנות אלא שירותי תוכן שונים במסגרת התשלום. עבור מנויים אלה לא יכולה אמזון להכניס פרסומים נוספים, אולם כעת היא מאפשרת לקבל את שירות המוסיקה שלה גם בחינם, עם פרסום קולי כמובן.

הדבר אינו שונה בהרבה מחווית הרדיו המוכרת לכולנו, או משירות ספוטיפי החינמי. איפה הבעיה? כיום אמזון מוכרת לכולם את הרמקולים החכמים שלה, שמשמשים (איך לא) כמנוע צמיחה מטורף לשמיעת מוסיקה (כנראה השימוש מספר אחת בכל הנוגע לאלקסה). אולם שמיעת מוסיקה מתאפשרת גם דרך שירותי מוסיקה אחרים, ולאו דווקא שלה. הדרך להשאיר את המשתמשים בשירות שלה, הוא מתן השירות בחינם. 

באפריל האחרון אכן הכריזה החברה כי תשלב פרסומות אודיו בשירות המוסיקה החינמי הנ״ל, אולם כעת נחשף החזון –  לאפשר פרסומות אינטראקטיביות, שבהם המשתמש מדבר אל הפרסומות ויכול לבצע פעולות כמו הכנסת מוצר לסל קניות וכדומה. אמזון כבר פנתה לברנדים גדולים דוגמת לוריאל וקולגייט והטסט ירוץ עבורם באופן חינמי. 

זוהי אינה הפעם הראשונה שנושא האינטראקטיביות עולה, פנדורה אף היא בודקת את כל הנושא של conversational commerce עם חברה מצד שלישי. 

פרסומות אודיו הוא שוק ענקי שרק בספוטיפי עצמה גלגל 140 מליון דולר ברבעון הראשון של השנה עם למעלה מ 123 מליון פרסומות. ההבדל הגדול הוא שכאן, אם תצליח אמזון בעניין האינטראקטיביות ,הרי שהיא פותחת פתח למותגים לבצע אינטראקציה משמעותית עם הלקוח, שיכול לרכוש באותו הרגע את המוצר שלה,ובעצם מכפילה את יכולות המוניטיזציה שלה (פעם אחת פרסום,פעם שניה מכירה).

ההצעה של אמזון למפרסמים

כרגע התוכנית אינה כוללת את מנויי הפריים, על אף שאמזון מבטיחה במצגת מטעמה שהפרסומות יגיעו למליון משתמשים, על אף זאת לא נראה כרגע שיש לאמזון דרך לטרגט קהל זה או כלים נוספים לתת למפרסמים. 

זה אמנם טסט אבל טסט מעניין מאוד שעשוי לקבוע את עתידה של תעשייה שלמה וגם את הדרך בה אנחנו קונים דברים, שוב.

 

פוסטים קשורים:

כשהילדים שלך משחקים עם אלקסה השירות הויראלי הבא של אלקסה? מראה מראה שעל הקיר, מי העוזרת הכי טובה בעיר? הארי פוטר על גבי אלקסה בחינםאלקסה תקריא לכם את הארי פוטר
conversational commerce אלקסה אמזון מוסיקה סטרימינג פרסומות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס