• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » אמזון מאבדת נתח שוק בארה״ב לטובת גוגל- דוח חדש על רמקולים חכמים בארצות הברית

אמזון מאבדת נתח שוק בארה״ב לטובת גוגל- דוח חדש על רמקולים חכמים בארצות הברית

Voicey 29/04/2020 10:28 אין תגובות

כמו כן כמעט 90 מיליון אמריקאים מחזיקים ברמקול חכם, כך עולה מדוח שיצא לאחרונה על שימוש בעוזרים קוליים בארצות הברית

מחקר שפורסם בשבוע האחרון בארצות הברית, עם מדגם של למעלה מאלף אמריקאים מצביע על שינוי בדפוסי השימוש והאימוץ של רמקולים חכמים. ישנה עליה של 32% משנה שעברה בקניית רמקולים חכמים, מה שמעמיד את מספר המשתמשים על 87.7 מליון, אולם ניכר כי אמזון מתחילה לאבד נתח שוק לטובת גוגל ויורדת מ 61% ל 53% בעוד שגוגל עולה ל 31% נתח שוק. 

מעניין לראות כי סונוס, חברת הרמקולים, מתחילה להכנס לשוק ותופסת 2.6% (יותר מנתח השוק של אפל…) .סונוס עשתה אינטגרציה עם גוגל אססיטנט ואלקסה, וכעת היא מכריזה על תחנת רדיו עצמאית שתסופק על גבי הרמקולים שלה, פלייליסטים ערוכים מטעמה – מהלך שעשוי לשנות את סדר העדיפות של המשתמשים, ולהעביר את צריכת המדיה ישירות אליה עצמה, במקום לעבור דרך אחת מהפלטפורמות הגדולות. מעניין לעקוב.

מבחינת מכירת מכשירים הרי שלאמזון יש מקום לדאגה עם ירידה מנתח שוק של 72% בארה״ב ל 53% בשלוש שנים, אולם סביר היה להניח שזה יקרה, בפרט שהיא זו שהובילה את השוק כבר עם יציאתו של מכשיר האקו הראשון, וגוגל נכנסה אחריה לשוק שכבר צריך לחנך פחות באשר לטכנולוגיה הקולית והשימושים האפשריים. 

אנו נמצאים בשלב האימוץ המוקדם של עוזרים קוליים ברמקולים חכמים, אולם כבר ניתן לראות ניצנים של שימושים באוזניות דוגמת איירפודס והפיקסל באד החדשים של גוגל, וכן שימושים של עוזר קולי ברכב, או על גבי אפליקציה רלוונטית לנסיעה (דוגמת וויז).

השימושים ברכב ברורים- שמיעת חדשות , פודקאסטים, מוסיקה או שירותי דרך הם המובילים בקטגוריה זו עם אחוזי שימוש של 80% בקרב מי שמשתמש בטכנולוגיה קולית.

דוח של קומסקור מאפריל הזה, שמתייחס לשימושים במדיה ביתית בזמן קורונה, מראה כי חלה עליה של 30% בשימוש של רמקולים חכמים, אולם יש להניח כי מדובר בשימושים שונים מאלה שנהוג בזמנים רגילים. שימושי וידאו ותקשורת דרך רמקולים חכמים בעליה, כמו גם וובינרים או תכנים כמו בישול, בפרט אם מדובר במכשירים עם מסך. 

 

פוסטים קשורים:

מחקר חדש חושף – הרגלי השימוש שלנו בעוזרות הקוליות מהפיכת העוזרות הקוליות עולה מדרגה

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס