• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » דוח האודיו של רויטרס לשנת 2020

דוח האודיו של רויטרס לשנת 2020

Voicey 21/10/2020 12:33 אין תגובות

ממש השבוע שחררה סוכנות רויטרס את דוח האודיו השנתי שלה,שמבוסס על סקר שנערך ברחבי העולם, סיכמתי את עיקרי הדברים:

רוב העונים הם בדרגת מנהלים בארגון, בתפקידי מוצר או פיתוח,כאשר 34% מהם נמצאים בסקטור טכנולוגי והשאר בארגוני ממשל (19%), ארגוני חדשות/תוכן (14%) ואחריהם ארגונים פיננסים או משווקים.

העלייה הגדולה בתחום הרמקולים החכמים כבר ניכרת ככל שמתקרבים אל עבר 2023, ובעיקר לאור הקורונה, שהשאירה את כולם בבית, כך שהשימוש רק עלה. שווי השוק, שעמד ב 2017 על 1.57 בליון מוערך ב 2023 בכ 11.79 ביליון דולר – גדילה שלא נעלמה מעיניהם של הנסקרים, שמסכימים כמעט פה אחד (83%) ששוק הטכנולוגיה הקולית עוד לא הגיע למיצוי שלו וכי יש פוטנציאל עצום.

כ 86% אחוז מהנשאלים אישרו כי הם מפיקים או משתמשים בתוכן אודיו לפחות פעם אחת בשבוע.

 

יתרונות הפורמט הקולי

נוחות ,מהירות וחווית לקוח טובה יותר הם היתרונות הברורים עם למעלה מ50% מהקולות, כאשר כרגע ברור שעבור טכנולוגיה קולית קשה מאוד למדוד את החזר ההשקעה (ROI) ברמה השיווקית. בואו נאמר, שזו השקעה טובה לעתיד, ומי שיהיה שם ראשון, ירוויח יותר.

יצרני תוכן

דוגמת חדשות ופודקאסטים יעדיפו לייצר ולפנות לפלטפורמות שתומכות במסגרת פלטפורמות וערוצי הפצה (למשל, תמיכה בגוגל ואמזון או הפצה בעוד שירותי סטרמינג מלבד ספוטיפי), אגב, ספוטיפי צוינה כערוץ המועדף להפצת תוכן אודיו, דבר שמתחבר יפה לדוח האחרון מבית eMarketer, שמראה כיצד מתחילה ספוטיפי לנגוס בנתחה של אפל בתחום הזה ובהמשך לעובדה כי ספוטיפי מציעה כעת לכל יוצר תוכן לייצר ערוץ משולב מוסיקה מהקטלוג שלה, דבר שעשוי להקפיץ את השימוש בקרב פודקאסטרים מובילים.

58% מיוצרי התוכן אם תהיתם, מייצרים ומפיקים אותו לבד, נתון מדהים כשלעצמו באימוץ מדיה וטכנולוגיה.

אגב תוכן, הסוג הנצרך ביותר (גלובלית) הוא בנושאים טכנולוגים ומיד אחר כך בתכנים בידוריים, כך שאפשר לומר שהרדיו חוזר אלינו אבל במתכונת מחודשת מאפשרת בעצם לכל אחד להקשיב לתוכניות שלו בזמן שלו.

Conversational AI

כ 39% מהנשאלים משלבים ai (אינטיליגנציה מלאכותית) בשירותים שלהם ו 37% משלבים בתוך סקיל או action (אלקסה וגוגל בהתאמה) ואחריה 28% שעושים פודקסאטים. אני מעריכה שכאן קיימת הטיה לבעלי מקצוע, אולם צריך לזכור שהרוב המשיב מגיע מעולם הטכנולוגיה ולכן ממצא זה מסתדר עם שתי העובדות.

אז מה חשוב עכשיו לשוק?

שני דברים מרכזיים עולים מהדוח – האחד ש conversational AI יהיה הדבר הבא בלי כל ספק (עם 84% מהמנשאלים) ואחריו חיפוש קולי.העובדה שרמקולים חכמים הופכים עכשיו למשהו שנמצא בכל בית, ממש כמו הטרנזיסטור של פעם, הופך אותם לערוץ הפצה חזק בעולם, ועל פי סקר זה 70% מהנשאלים משתמשים בגוגלֿ, עובדה שמחזקת יפה את האסטרטגיה הזו של גוגל לעומת אמזון – להיות מנוע החיפוש הגדול בעולם, גם של חיפוש קולי.

מה האתגרים הלאה?

נושא הפרטיות הוא דבר שמטריד 49% מהנשאלים וגם החברות הגדולות מודעות לכך ומנסות לתת פתרונות המאפשרים למחוק הקלטות קוליות כל תקופה או באופן קולי/ידני.

כל נושא הדיסקאברי גם הוא עולה מהדוח, עם קושי של רוב הנשאלים (ובכלל) לדעת כיצד למצוא תוכן קולי, או למצוא תוכן על ידי קול, וזה אתגר שהתעשייה טרם פיצחה. הטרנדים שמופיעים מדו״ח זה עם 67% שחושבים  שסקילים ו actions יהפכו לקומודיטי  וישתפרו מבחחינת יכולות, עקב התפתחות הבתים החכמים – דבר שיביא איתו לפריחה של התעשייה כולה, גם באיזורי תוכן או מגזרים שאנחנו טרם מכירים או חושבים עליהם.

השוק הקולי טומן בחובו הזדמנויות גם למותגי תוכן (כ 84% מסכימים כי מותגים יכולים להרוויח מנוכחות קולית), ואותו המספר נכון גם עבור יוצרי תוכן וארגוני חדשות ואחריהם יצרני פודקאסטים זו הולכת להיות תעשייה גדולה מאוד, ויש מקום לכולם.

כל החדשות על עולם העוזרים הקוליים ומהפיכת האודיו

פעם בשבוע, אצלך במייל.

להרשמה

פוסטים קשורים:

האם טוויטר מוכנה לאודיו ? מחקר חדש חושף – הרגלי השימוש שלנו בעוזרות הקוליות הרגלי החיפוש שלכם הולכים להשתנות בקרוב, וגם עולם הפירסום – דוח חדש מבית מיקרוסופט הרגלי הצריכה של פודקאסטים לשנת 2020
audio report Reuters אודיו דוח רויטרס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס