• Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • YouTube
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Voicey
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
Home » חדשות » יוטיוב משחררת פורמט פרסום באודיו

יוטיוב משחררת פורמט פרסום באודיו

Voicey 01/12/2020 18:20 אין תגובות

יוטיוב משחררת סט של כלי פרסום עבור משווקים, בפורמט אודיו בלבד. הכלים הפרסומים באים לתת מענה למשווקים שנוכחו לדעת כי יש תוכן כמו פודקסאטים או מוסיקה, שמשתמשים שומעים כשהעיניים שלהם במקום אחר (בעצם הרקע),ובכך מפספסים את הפרסומת הויזואלית.

בהתאמה לחבילות המוסיקה שלה ולעובדה כי סגמנט הפודקסאטים המוקלטים אצלה עולה גם הוא (המשך למגמה הכללית המתחזקת לגבי פודקסאטים) מעוניינת יוטיוב לתת מענה גם לסגמנטים הללו, שעד כה היו זנוחים, בפרט לאור העובדה כי הכלים הללו זמינים אצל מתחרות סטרימינג דוגמת ספוטיפי ואפל. על פי מנהלת המוצר שאחראית על הפרסום ביוטיוב, הפלטפורמה גם תדאג לליין-אפים מוסיקלים משתנים (אם המלצות ספוטיפי נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים), כדי לאפשר את הפרסום בסקייל יותר גבוה, ובשימושים חוזרים.

למה זה מעניין בעצם?

יוטיוב מנסה להכנס למגרש של ספוטיפי, עם אסטרטגיית ה audio first שלה, לאור העובדה שספוטיפי הכריזה לא מזמן על עליה של 21% באנג׳ייגמנט של משתמשיה עם פודקסאטים. מדובר בסגמנט שיוטיוב לא יכולה להתעלם ממנו.

 

source:Edison research 2019

גם אם נבחן את הנתונים של מי ששומע מוסיקה דרך הפלטפורמה (מדובר בשמיעה ולא בצפייה של וידאוקליפים), הרי שכ50% ממי שמקשיב למוסיקה מקשיב ליותר מ 10 דקות רצופות, מה שנותן הרבה מאוד זמן אוויר פוטנציאלי להכנסת פרסום שהינו שמע בלבד.

על פי הנתונים הראשונים ששחררה יוטיוב מהטסט הראשוני, הרי שכ 75% מהפרסומות שניתנו באודיו בלבד במהלך סשנים כאלה של שמיעת מוסיקה, העלו את המודעות למותג המפרסם בצורה משמעותית.

על פי מחקר שערכה אוניברסיטת פלורידה 43% מהאנשים שרוצים לשמוע פודקסאט מגיעים ליוטיוב, כחלק מהעובדה שניתן לשמוע בשירות גם מוסיקה, פלייליסטים וכדומה. עבור הפודקאסטרים עצמם קל יותר למנף פרקים נוספים ולקדם תוכניות אודיו אחרות דרך הפלטפורמה, ובכך משיגה יוטיוב רווח כפול (שאינו קיים אצל המתחרות באפל וספוטיפי מבחינת שימושים).

עוד דבר הוא שליוטיוב 2 ביליון משתמשים – והיא יכולה בקלות לשמש ערוץ משמעותי עבור פודקסאטרים שאליהם תזרים תנועה על ידי המלצות, כך שדחיפת תוכן תאפשר לפורמט הפרסום הקולי להמריא. העובדה שליוטיוב יש גם שירות תרגום מובנה מאפשרת לה לחשוף גם קהל שאינו דובר את השפה המקורית לתוכן אודיו.

הפרסומות עצמן יהיו באורך של 15 שניות ויוטיוב מצפה להרים את ההכנסות של 70 מליון קטעי המוסיקה שיש לה בקטלוג בעקבות כך, מעניין יהיה לראות כיצד תתרומם צריכת הפודקסאטים וההכנסה ממנה בהתאמה.

כל החדשות על עולם העוזרים הקוליים ומהפיכת האודיו

פעם בשבוע, אצלך במייל.

להרשמה

פוסטים קשורים:

אנשי מוצר ושיווק? 3 תובנות מכנס הצ׳אטבוטים השנתי שכדאי לשים לב אליהם השירותים הקוליים שיעזרו לנו לנצח את וירוס קורונה הפרסום הקולי בספוטיפי עולה מדרגה אסטרטגיית הפודקסאטים של ספוטיפי
audio ads youtube אודיו יוטיוב פרסום
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

תגיות
2021 ai airpods alexa amazon ar audio bbc beeb bose chatbot clubhouse echo buds google microsoft podcasts spotify statistics voice voice ads אודיו אורות אלקסה אמזון אפל בית חכם גוגל חיפוש קולי מדריך מדריכים מוסיקה מיקרוסופט סופרטולס סיכוםשנה סירי סמסונג ספוטיפי פודקסאטים פייסבוק צ׳טבוט קורונה קלאבהאוס רכב שיווק תחזיות
מה אתם מחפשים
שימושי

כל הסקילים של אלקסה

כל האקשנים של גוגל הום

אודות

המקום להתעדכן בו על מהפיכת הקול, העוזרות האישיות, הבית החכם ואינטיליגנציה מלאכותית

קטגוריות
  • דף הבית
  • אודיו ניוז
  • כל החדשות
  • נתוני שוק ומספרים
  • מדריכים
  • קצת עלי
  • צור קשר
צרו קשר

אם מעניין אתכם לשמוע עוד, יש לכם מה לתרום, מעוניינים בהרצאה לעסק או למותג שלכם, או כל דבר אחר

צרו קשר

האתר נבנה ע"י
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס