חברת The mars agency מציגה פלטפורמה חדשה מבוססת קול עבור חנויות ריטייל. הרעיון פשוט – הפלטפורמה מאפשרת לקונים לעשות בחירה ממושכלת על פי טעמם האישי בנקודת המכירה.
איך זה עובד? ניגשים למדפי החנות ועונים לאלקסה על מספר שאלות בהקשר לטעמם. אלקסה תצמצם את האופציות ל 3 ובעזרת חיישני אור על המדפים תאיר את הבקבוקים הרלוונטים שהמליצה עליהם.
הפלטפורמה תצא לחנויות באיזור קליפורניה במרץ הזה, והחברה מתעתדת להשיק את הפתרון על פני מוצרים נוספים ובכך לשפר את חווית הלקוח בנקודות המכירה עצמן.