אלקסה לוקחת את פורמט התוכן ,choose your own adventure, ומציגה שני סיפורים אינטראקטיביים חדשים
פומרט תוכן חדש ומעניין מוצג על ידי אמזון לאחרונה, בעקבות פורמט דומה שנחשף לקהל המשתמשים בנטפליקס : המשתמש בוחר את החוויה שלו.
במסגרת היכולת של פורמט האודיו לספר סיפור אינטראקטיבי, לוקחת אמזון צעד קדימה, ובשיתוף עם חברת Chooseco, אותה אחת שעבדה עם נטפליקס על הפרק האינטראקטיבי של הסדרה Black mirror, מוציאה סקיל מיוחד, מבוסס על שירות ספרי האודיו שלה ֿ-audible.
הסקיל מציע, נכון לכרגע, שני סיפורים בהם יכול המשתמש לבחור את החוויה שלו, או לנהל בצורה אינטראקטיבית את מהלך הסיפור.
הסקיל מציע שני סיפורים – האחד חיפוש אחרי היצור יטי בהרי ההימלאיה, והשני על אטלנטיס העיר האבודה. לשני הסיפורים מספר רב של סופים אפשריים (27 ו 38 בהתאמה) והם מסופרים על ידי קולות של קריינים יעודיים (ולא אלקסה).
הפורמט, שהתפתח בכלל מסיפורי ילדים (גם הם ב audiable), מנוסה לראשונה על קהל מבוגר יותר, ומוצע בחינם על ידי אמזון (וכפי הנראה כבלון ניסוי על מנת לראות אם זהו פורמט תוכן שיכול לייצר הכנסה מרכישה של סיפור אינטראקטיבי כזה).